24 Ağustos 2012 Cuma

Golden Lady Kokulu Oje 08

Oooofff vakit bulupta topu topu 2 takipçisi olan bloğuma bir türlü yazı yazamadım. Zaten onlardan biri eşim, diğeri Golden Lady.
Neyse işler güçler azaldı. Kokulu ojelerimizi piyasaya sürdük. Altın Kurdele yarışmasını kazananlara hediyelerimizi yolladık. Blogerlara tanıtmaları için ürünlerimizi yollaldık. Şimdi başka işler bekliyorum. Beklerken de e madem blog açtım ürünümüzü bende tanıtayım dedim ve 08 numaralı Gül kokulu ojemizi elime aldım.

Rengi nar çiçeği rengi gibi benim ekranımda öyle görünüyor ama sizde nasıl görünüyor bilemem.
Önce tek kat sürdüm ama yeterli gelmedi bence. O yüzden bir kat daha sürdüm. İşte sonuç:


Beceriksizce kısacık tırnaklarıma sürdüğüm Golden Lady 08 Nolu gül kokulu oje.
He bu arada yapılırken inanmamıştım ama sürünce anladım gerçekten kokuyo. Kuruyunca kokuyu daha rahat hissedebiliyor insan. Ne.. ? ben kimyacı değilim grafikerim. Normal müşteri gibi davranıyorum.


1 yorum:

  1. arıyorum arıyorum ve bulamıyorum bu harıka ojelerı

    cok yakısmıs bak yorum geldı bıle :)

    http://renkrenkoje.blogspot.com/

    YanıtlaSil