25 Ağustos 2012 Cumartesi

Golden Lady Kokulu Oje 18 Numara

Merhaba...
Golden Lady sayesinde takipçi sayım arttı yahu. Çok sevindim en azından artık kendi kendime yazmıyorum. Beni takip ettiğiniz için teşekkür ederim.
Neyse bu gün evdeyim. Pisiciklerimin biri evdeki kara sineği kovalarken diğeri de içinde boncuklar olan minik topuyla oynuyor.Bulaşık ve çamaşır makinesi işini bitirene kadar bende hazır biraz vaktim varken şu aldığım Golden Lady Kokulu Ojelerden 18 Numarayı bir deneyeyim dedim. Okyanus kokulu.

Doğrusunu söylemek gerekirse bu ojeyi sadece rengi için aldım. Mor rengi giymeyi sevdiğim için uyum sağlayacağını düşündüm. Tabi sürmeyi becerebilirsem.

Gelelim kokusuna. Ne yalan söylim biraz erkeksi bir kokusu var. Çok tarzım değil. Daha ferah bir koku bekliyordum. Ama öyle dakkka bir tırnaklarımı burnuma götürüp koklayan bir insan olmadığım için problem yok.
Ojenin tek katı yeterli olabiliyor. Ama ben iki kat sürmeyi tercih ediyorum. Tabi ki yine sürmeyi becerememişim.Tırnaklarımın kısalığından mıdır nedir bilmem hep taşırıyorum. Şu kalem şeklinde kenara taşan ojeyi temizlemeye yarayan bişi var ondan bulup almam lazım.


Neyse işte böle bişi 18 numaralı kokulu ojemiz beğenir misiniz bilmem. Ha diceksiniz ki ya sen hep bu Golden Lady ürünlerini mi paylaşacaksın ? Ağırlıklı olarak evet. Neticede firmasında çalışıyorum. Ama başka ürünleri de tanıtacağım. Neticede kişisel bloğum. Kişisel yorumlarım.
Bu arada Çamaşır makinesi bitti ya ben kaç saattir yazıyorum ya ....

2 yorum:

  1. hımmm renk harıka pastelın bı ojesıne benzıyor renk olarak

    goldenlady calıstıgın ıcın bence sanslısın :) cunku ben bulamıyorum urunlerını ojelerını ama senın elının altında ne guzel :)

    kokulu ojelerını almak ıstıyorum ama bulamıyorummmmmm

    http://renkrenkoje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Online satış bir ara yapmıştık keşke alsaydın ordan.

    YanıtlaSil