2 Ağustos 2012 Perşembe

Herkesin Bloğu Var Benim Niye Olmasın ?

Merhaba;
Ben Begüm ama siz bana kısaca kıvırcık veya marol diyebilirsiniz. 88 Doğumluyum. 1 Senelik evliyim. Bilgisayar teknolojileri ve programlama bölümü mezunuyum fakat o bölümle aram iyi olmadığı için grafikerlik yapıyorum. Şu an Barış Kozmetik isimli kozmetik firmasında, grafik tasarım sorumlusu olarak çalışıyorum. Ana markamız olan Golden Lady'nin ve diğer yan markalarımızın ambalaj çalışmalarını yapıyorum. İşim çok yoğun olmadığından dolayı aynı zamanda Golden Lady Twitter ve Facebook hesaplarını ben düzenliyorum. Yani bir yandan da firmanın Sosyal Medya Sorumlusuyum. İşim gereği sürekli sosyal medyada dolaşıyorum. Bir çok bloğa girip çıkıyorum. Özellikle kozmetik ile ilgili blogları yakından takip ediyorum. Baktım ki önüne gelen blog açmış herkes kendine göre bir şeyler paylaşıyor dedim ki  kendi kendime benim neyim eksik ? Bende paylaşırım. Ve işte herkesin beklediği o an XD http://kivircikhayat.blogspot.com/ artık sizlerle umarım gevezeliklerimden bıkmazsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder