4 Ağustos 2012 Cumartesi

Maske

Düşünüyorum da bu dünyada kaç insan gerçekten dürüst? Kaç insan gerçekten düşüncelerini patır patır söylüyor? Çok merak ediyorum.

Rahatsız olduğumuz veya hoşlanmadığımız nelere hoşlanıyor gibi yapıyoruz? Özellikle dışarıya karşı" aman ne derler" diyerek olmadığımız insanlar gibi davranıyoruz. Birileri bir konuda konuştuğunda bizde düşüncelerimizi söylemek isteyip "ya şimdi beni bilgisiz zannetmesinler" diyerek susuyoruz. Biri "saçım güzel olmuş mu?" diye sorduğunda "iğrenç" demek yerine "ya şimdi kırılmasın." diye düşünerek "aaa çok güzel olmuş" diyoruz. Yorgun olduğumuzda veya bir şey yapmak istemediğimizde neden bir şey isteyene "yorgunum şu an başka zaman" diyemiyoruz.

 Bunlar kullandığımız maskelerden sadece birkaç tanesi. Peki bu maskeleri ben kullanıyor muyum ? Evet yukarıda saydıklarım benim kullandığım maskeler. Bunun için beni eleştirebilirsiniz tabii ki. Ama kendinize de bir bakın siz hangi maskeleri kullanıyorsunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder