25 Ağustos 2012 Cumartesi

Şal yaptımmmmm

İyi Akşamlaaaaaaaaarrrr...
Daha önce üzerine çamaşır suyu dökülmüş bir t-Shirtüm vardı. http://pinterest.com/ adresinde gördüğüm bir şal modeli vardı. Tshirtün alt kısmını kesip kırparak bir şal yapıyordu ama T-shirt sağlamdı. Bende önce
T-shirtüme çamaşır suyu ile desenler verdim. Ve duruladım. Sonuç 2. Resimdeki gibi oldu. Koltuk altı kısmından T-shirtü kestim. Daha sonra 4. resimde olduğu gibi aşağıdan yukarıya doğru kırptım. Normalde işlem bu kadardı fakat T-shirt esnek kumaştan olduğu için kestiğim yerler fazla açılmaya başladı. Bende tek tek hepsini birbirine bağladım. 5. resimdeki gibi oldu.T-shirtü sağ dikiş kısmından kestim ve orayıda bağladım. Bağladığım yerleri sakladım ve sonuç 6. resimde görebilirsiniz. Ha ben bunu takarmıyım bilmiyorum. Duruma bağlı. Belki saha sonra birkaç boncuk falan eklerim. 
İkinci bir yöntem olarak annelerimizin yıllardır yaptığı şeyi yapabiliriz. Temizlik bezi :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder