29 Ağustos 2012 Çarşamba

Yakaladım Nail Art Seti Aldım.

Merhaba,

Bu yazıyı aslında dün yazacaktım ama maalesef fotoğrafları bilgisayara atamadım. www.yakaladınyakaladın.com adresinden uzun zamandır istediğim fakat bulamadığım nail art setini aldım. Hemde kapıda ödeme ile ödedim. İnternet alışverişini çok sevmeme rağmen kredi kartı numarası vermeye hep çekinmişimdir. Bu yüzden yakaladın yakaladın benim için diğer alışveriş sitelerine oranla daha üst seviyeye çıktı. Her ürün yok ama aradığım ürünü buldum ya şimdilik benim için yeterli.

Gelelim nail art setimize. İçinden 5 adet desen diski ve deseni tırnağa uygulamak için gerekli aparatlar çıktı.
Sanki 5 desen diski yetmezmiş gibi birde extra 5li desen diski daha aldım. İçinden çok hoş desenler çıktı. 

Çoğunuz biliyorsunuzdur ama ben bilmeyenler için sistemi şöyle bir anlatayım. Önce tırnağımızı zemin rengine boyuyoruz. Tırnaklarımız kuruduktan sonra diski oje ile boyuyoruz. Aman kurutun ben kurutmadan deseni tırnağıma bastım iyice bozuldu. Zaten bi ojeyi sürmek için bir saat uğraşıyorum. Bide alışamadım. Sonrada deseni yanlış yere bastım falan. 2 saat bi deseni zor yaptım. 

Neyse mümkün olduğunca yoğun olan ojelerden kullanmanız daha iyi olur. Hani şu tek sürüş yeten ojelerden. Daha sonra diskin üzerindeki oje kurumadan sıyırma aletiyle sıyırıyoruz. Hani şu kalem gibi olan alet var ya onu alıp desene basıyoruz. Desenide götürüp parmağa basıyoruz. Sonra bi bakıyoruz tırnağımızda çiçekler, böcekler, kalpler falan uçuyor. Tabi işlem sonrasında diskleri fln temizliyoruz. Sonra desenler tıkanır falan. 

Neyse şimdi gelelim iki saatlik o uğraşın sonuna. Ben tırnaklarıma o kadar desen içinden bi tane kelebek bastım. birde tırnak uçlarıma ufak çiçekler. Benim hoşuma gitti. Bu arada aşağıda görmüş olduğunuz resimde Golden Lady kokulu ojelerden çilek 09 ve çikolata 29 numarayı kullandım. Ama size tavsiyem çilekli ve elmalı ojeleri bir arada kullanmanız. Beceriksiz denemelerimden birinde onu yaptım. Süper kokuyor :D

2 yorum:

  1. hahahaha ıkı kokulu oje karıstırtdın demek ılk deneyım olarak gayet basarılı olmus senın aldıgından bendede var ama ben ondakı sekıllerı pek sevmedım o yuzden yakaladından bı 5lı dısk almayı dusunuyorum bı dusunmuyorum oyle gıdıp gelıyorum işte :)

    YanıtlaSil
  2. ben kapıda ödeme yaptığım için 2 defa kargo parası vermek istemedim tek seferde aldım :)

    YanıtlaSil