21 Eylül 2012 Cuma

Cecile 83 Numaralı Oje


Merhaba,

Bu gün sizlere Cecile markasının 83 numaralı ojesini göstereceğim. Kendisini 2 hafta önce Kadıköyden almıştım. Şimdiye kadar maalesef tanıtma fırsatım olmamıştı. Sevdiğim tshirtlerimden biri ile aynı renk bir oje. Tshirtümle uyumlu olsun diye aldım ama sürdüğümde rengi biraz soğuk gibi geldi. Bu yüzden üzerine akşam eve gidince siyah oje ile desenler yapacağım.

Oje sürümü kolay bir oje fakat hemen hemen her açık renk ojede olduğu gibi tek kat maalesef yeterli olmuyor. Ben şişedeki rengi elde edebilmek için 3 kat sürdüm. 2 katı artık normal karşılıyorum ama 3 kat -  4 kat sürülmesi gereken ojeleri pek sevdiğim söylenemez. Kuruması normal. Birde şişede hafif altın yaldız var gibi ama tırnağa sürünce hiç belli olmuyor.Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 1.5 TL olması lazım.

Öle işte daha ne olsun. Şimdilik bu kadar. Kendinize iyi bakınız :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder