26 Eylül 2012 Çarşamba

Flormar Duo 2x Chrome Oje

Merhaba,

Pazaretsi arkadaşım Nur ile ayakkabı alışverişine çıktık. Bir sürü şey beğendik fakat bir tane bile bir şey alamadık. Giyim mazaları çok pahalı, ayakkabılar çok topuklu,  falan. Bir sürü bahanemiz vardı. 

Avm den çıkmadan önce Flormar standına uğradık. Daha önceden merak ettiğim Flormar Duo 2x Chrome ojelerden buldum. Fiyatını sordum 5 TL dedi. Fiyatı duyunca Mor tonlu olan ile mavi tonlu olan arasında sıkıştım kaldım. Sonunda mavi olana karar verdim. Ödemeye gidecekken birde Supershine Miracle Colors ojelerini gördüm. Onlardan da bir tane aldım. (Yazısı İnşallah Yarın) Nur ise 2 tane 2012 ojelerinden 2 tane beğendi. O da onları satın aldı. Daha bir sürü şey istiyordum almak ama fazla kozmetik alışverişi yapmamam gerek. Görevliye dedim ki "ya bana hediye bişiler verin"  Görevli bayan da bana verebileceği tek hediye olan Parfüm numunelerinden verdi. Valla mutlu oldum. Neyse şimdi gelelim ojemize.
Aldığım ojenin numarası DC07. Mavi tonlarında bir oje. 6 Farklı rengi var ojenin. Genellikle sarı ışıltılar içeriyor. Almış olduğum ojede ise çok dikkatli bakarsanız mor ışıltılar görebilirsiniz. 2 kat sürünce anca şişedeki rengi elde edebiliyorsunuz. Fotoğrafta 2 kat sürdüm. Sürümü kolay bir oje. Ancak zor kuruyor.

Diğer renklerini denemediğim için bir yorum yapamayacağım ama 5TLye satın aldığım bir ojeden daha fazlasını bekliyordum. Hayal kırıklığına uğradım. Tek memnun kaldığım yanı bazı kıyafetlerimin rengiyle aynı tonda olması.

Bu günlük bu kadar . Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder