28 Eylül 2012 Cuma

Flormar Supershine Miracle Colors Oje

Merhaba,

Normalde dün yazmak istediğim bu yazıyı cep telefonumu evde unutmam nedeniyle bu gün yazıyorum.

Pazartesi günü Flormara gittiğimi sizlere söylemiştim. Duo 2x Chrome Ojeden pek hoşlanmadım ama onunla beraber aldığım Supershine Miracle Colors ojeyi çok sevdim.


Oje serisi renk değiştiren simler içeren renkli ojelerden oluşuyor. Benim almış olduğum oje U33 Numara. Resimde de görmüş olduğunuz gibi Oje rengi siyah içinde Cyan renginden Mora dönüşen simler var. Normal ışıkta Cyan parlıyor. Sarı Işıkta Yeşil. Sabah güneş ışığına tuttum o zamanda mor parlıyordu. Bu renkleri fotoğrafta göstermeyi çok isterdim ama maalesef yakalayamıyorum renkleri.

Oje sürümü kolay bir oje. 2 kat sürdüğünüz zaman tam kapatıcılık sağlıyor. Fiyatı ise 3,5 TL olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Hoşuma giden bir oje oldu. Belki vazgeçilmezlerim arasına bile girebilir. Başka renklerini de araştıracağım. Bu arada şişesine ve uzun kapağına da bayıldım.

Duo Chrome ojesinin fiyatıda böyle olsaydı şikayet etmeyecektim ama 5TL ya insan süper bişiler bekliyor.

Neyse şimdilik bu kadar :D Kendinize iyi bakın. Bu arada etkinliğimin de son günü olduğunu unutmayın.  Bu gün katıldınız katıldınız. Bir dahaki çekilişi ne zaman yaparım Allah bilir.

Katılmak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/09/cekilis-yapyorummmmm.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder