4 Eylül 2012 Salı

Garnier BB Krem

Merhaba,
Bu gün bende şu BB Krem Olayına bir el atayım dedim ve dün akşam gratise gittim. Garnier markalı BB Krem aldım kendime. Ürünün fondoten etkisi yapmasından çok korkuyordum. Kuru bir cildim olduğu için genelde makyajdan önce yoğun bir nemlendirici sürer 15-20 dk kadar bekleyip daha sonra fondoten vs şeklinde makyajımı yapardım. Yoğun nemlendiriciye rağmen fondoten yüzümde pütür pütür dururdu. Özellikle eşim bu durumdan çok şikayet ederdi. Tüm makyajımı siler bir nemlendirici ruj ,göz kalemi çıkar giderdik nereye gideceksek. Neyse bu günden sonra bunlar tarih olacak.

Almadan önce testerlarından birini elime sürdüm. Önce bi dedim "bu ne ya çamur gibi" biraz daha yaydım. Nemi iyice çeken elimde hoş pürüssüz bir görünüm ve hafif bir parlaklık kaldı. Alalım bakalım dedim. Aldım eve geldim. Gece geç saatte eve döndüğüm için yüzümde denememiştim.

Ve en sonunda heycanla beklediğim o an geldi. Yüzümde nasıl bir etki yapacak. Birde alerjik yapıda bir insan olduğum için her ürünü kullanamıyorum. Tekrar elime sürdüm. birkaç saat bekledim. Bi reaksiyon göremedim. Güzellll.... sürdüm yüzüme. Krem sürer gibi sürüyosun. Öyle fırçaya falan gerek yok. Yüzümde bıraktığı etki gerçekten hoşuma gitti. Tam istediğim gibi bir ürün. Cildim nemi anında emiverdi. Cildimde daha önce kullanmış olduğum bir üründen kalma alerjik kızarıklıkları bile kaybetti. Cilt tonum şu an eşit duruyor. Yüzümde hiç birşey yokmuş gibi ince bir yapısı var ve bu yüzden kendimi rahat hissediyorum.
Garnierin bu ürünü Vazgeçmeyeceğim bir ürün oldu. Fiyatıda çok uygun. 16.95 TL Yüksek derecede bir kapatıcılık istemiyorsanız tavsiye ederim. Aşağıdaki resimlerde sol taraftaki resim sürmeden önceki yanağım. Sağ taraftaki resim sürdükten sonraki yanağım. Resimler flash veya herhangi bir ışık kaynağı olmadan çekilmiştir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder