2 Eylül 2012 Pazar

Gazeteli Nail Art

Merhaba,Bu gün kendime gazeteli nail art yaptım. İnternette baktım. Çok zor bişey değilmiş. Güzel de duruyor. Dedim bi deneyelim. Şimdi neye ihtiyacımız var Bir adet beyaz oje veya başka istediğiniz açık bir renkte olabilir. Eski bir gazete , birde kolonya .

Şimdi ne yapıyoruz, önce beyaz ya da başka istediğiniz bir renk varsa o renk ojeyi tırnağımıza sürüyoruz. Ojemizin kurumasını bekliyoruz. Bu arada ojeyi bozmadan gazete parçalarını küçük küçük tırnağımıza göre kesiyoruz. Ojeli tırnağımızı küçük bir kabın içine koyduğumuz kolonyaya banıyoruz. Birkaç saniye bekletiyoruz. Parmağımızı kolonyadan çıkarır çıkarmaz küçük küçük kesmiş olduğumuz gazete kağıtlarından birini pamağımıza banıyoruz. 
Bekletmeden kaldırıyoruz. ve bi bakıyoruuuuzzz nolmuş ? Haberler tırnaklarımızda. Aşağıdaki resimde görebilirsiniz. Daha dayanıklı olması için Top Coat sürebilirsiniz. Ama sürerken dikkatli olun. Fırça Darbeleri tırnak üzerindeki yazıları dağıtabiliyor.


Umarım beğenmişsinizdir :D

3 yorum:

  1. ben cok begendım bende denıcem en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. Benim çok hoşuma gitti sık sık yapmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bende deneyeceğim en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil