19 Eylül 2012 Çarşamba

Golden Lady Çatlak Oje :D

Merhaba sevgili kıvırcık sever dostlarım,

Bu gün sizlere çatlak bir ojeyi tanıtmak istiyorum. Golden Lady grafiti oje. Çoğunuz zaten çatlayan ojenin ne olduğunu ve nasıl kullanıldığını biliyorsunuzdur. Fakat ben sizler için ufak bir tekrar yapacağım.

Çatlayan oje sürdükten sonra kendiliğinden kuruduğunda çatlayan bir oje çeşididir. Zemin olarak herhangi bir renkte sürdüğünüz oje kuruduktan sonra üzerine çatlayan ojeyi sürüyorsunuz ve çatlıyor. İsterseniz kuruduktan sonra üzerine top coat geçebilirsiniz. Daha sağlam olsun.

Gelelim Golden Lady'nin Grafiti Ojelerine. Sürülmesi kolay ojeler. Sürdüğün gibi kurumaya ve hemen sonra çatlamaya başlıyor. Toplam 7 Rengi Bulunmaktadır.
  • Beyaz
  • Pembe
  • Kırmızı
  • Kiremit
  • Siyah
  • Sedefli Sarı
  • Sedefli Mavi

Ben çatlayan ojeyi tek başına kullanmayı sevmiyorum. Bu yüzden aşağıda gördüğünüz gibi Golden Lady'nin 3 Farklı ojesini kullanarak bir görünüm elde ettim. Umarım beğenirsiniz.


Kullandığım Ojeler:
  • Golden Lady Kokulu Oje  - 18 Numara (Okyanus)
  • Golden Lady Oje - 432 Numara
  • Golden LAdy Grafiti Oje - 02 Numara (Pembe) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder