5 Eylül 2012 Çarşamba

Golden Lady Kokulu Oje 34-35

Merhaba,

Bugün yine Golden Lady kokulu ojelerle sizlerleyim.  Bu gün sizler için 34 ve 35 numaralı ojeleri denedim. Çikolata kokulu bu ojelere bayıldığımı söyleyebilirim. Çok yoğun bir çikolata kokusu olduğunu söyleyemem ama hoş bir kokusu var.

Nude tonlarda olan oje 34 numara. Çikolata renginde olan ise 35 numara oje. 35 numara 1 kat veya isteğe göre 2 kat sürülebilir. 34 numaranın ise 2 kat sürülmesini daha faydalı buluyorum.  Ben her iki ojeyide ikişer kat sürdüm (biraz beceriksizce ama).  Resimdeki gibi duruyorlar.
Kıvamları gayet güzel ve sürülmesi kolay bir yapısı var. Normal oje nasıl kuruyorsa bu ojelerde öyle kuruyor.


Aslında üzerine nail art yapacaktım fakat vazgeçtim. Onun yerine  Gratis ten yeni aldığım stickerlardan yapıştırdım. 1 Paketi 2,90 TL falan olması lazım. Daha önce görmüş olduğum uçuk fiyatlı stickerların yanında çok ucuz geldi gözüme. 2 tane aldım. Bir sürü çeşidi var. Ben genel olsun hemen hemen her ojede kullanabileyim diye bir siyah çiçekli, birde gümüş desenli tercih ettim. Ama pembe kalplileri falan da var çok şekerler. Bir dahaki Gratis ziyaretimde almayı düşünüyorum. (Eşim beni öldürecek :D) Şimdilik benden bu kadar. Kendinize cici bakın byeeeeee :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder