24 Eylül 2012 Pazartesi

Golden Lady Ojeler ile Gradient Tırnaklar

Merhaba,
Bu gün daha önce denediğim fakat bir türlü başaramadığım gradientli yani renk geçişli tırnaklar yapacağım kendime. İnternette bir sürü gösterilen yöntemler var. Süngere sürerek, Süngeri ojeye banarak vs. Ancak ben bu işlemi far aplikatörüm ile yapacağım. Önce malzemeler:
 

  • Zemin rengi olarak  : Golden Lady 381 Numarayı seçtim.
  • Koyu renk ve zemin arasında geçiş için : Golden Lady 309 Numaralı Ojeyi kullandım.
  • Koyu renk olarak ise ışıltılı bir görünüm istediğim için 359 Numaralı Golden Lady Ojeyi tercih ettim.
  • Top coat olarak ise isterseniz bildiğimiz saydam top coat, isterseniz benim kullandığım pembe ışıltılar içeren 308 Numaralı Ojeyi kullanabilirsiniz.
  • Bir adet poşet dosya :D
  • Bir adet far aplikatörü
  • Aseton
Gelelim işleme:

Öncelikle zemin rengim olan 381 numaralı ojeyi sürüyorum. Açık renkli oje olduğu için ilk katı top coat gibi duruyor fakat 2. katında kendine geliyor. Tam renk istemediğim için 2 kat sürüyorum. Çünkü birazdan tırnaklarımda bir sürü oje olacak.





Her zamanki gibi taşıra taşıra sürmüş olduğum gerçeğini boşvermenizi rica ediyorum.
 Ojemi sürdükten sonra tabiki kurumasını bekliyorum. Zemin rengi bozulursa bütün çalışma bozulabiliyor. Ojem kuruduktan sonra poşet dosyamın üzerine birkaç damla 309 numaralı oje damlatıyorum. Far aplikatörümü alıp damlattığım ojeye hafifçe banıyorum. Aplikatörü hafif hareketlerle sürtmeden pom pom pom yaparak tırnağımıza ojeyi sürüyoruz.




Burda önemli olan şey deneme yaparken sürdüğüm ve dandik aseton yüzünden çıkaramadığım mavi ojelerim değil. Burada önemli olan şey 2. ojemizi tırnağın tamamına sürmemek. Aşağıdaki gibi düşünebiliriz.

3. Ojemiz olan 359 numaralı ojemizi de yukarıdaki şekile bağlı kalarak 2. ojeyi uyguladığımız gibi uyguluyoruz. Tabiki her katmanda ojenin kurumasını beklememiz gerekiyor. 3. Ojeyi uyguladıktan sonra tırnaklar aşağıdaki görünümü alıyor.



Son olarak ise top coat olarak seçtiğiniz ojenizi sürüyor ve taşan yerleri aseton yardımı ile temizliyoruz. Tabi aseton dandik olduğu için ben pek yapamıyorum.

Benden şimdilik bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir. Herkese iyi akşamlar dilerim.

Not: Monitörüm şu an bozuk olduğundan görsellere tam rengi verememiş olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder