12 Eylül 2012 Çarşamba

Golden Lady Rujlar

Merhaba,
Sabah sabah sizlere aslında dün yazma niyetinde olduğum Golden Lady rujlar ile ilgili olan yazımı yazıyorum. Golden Lady'nin piyasada 3 tarz ruju var. Natural,Diamond Shine ve Multi Reflection. Kısaca sizlere bu rujları anlatmak istiyorum.

Gelelim rujlarımıza.  Aşağıda görmüş olduğunuz ruj Golden Lady Natural  serisinden 80 Numaralı ruj. Bu ruj bir kaç ay önce piyasaya çıkan 2012 New Kiss Collection serisinden bir ruj. Rujun kolay sürülebilir bir yapısı var. Dudakları aşırı derecede parlatmıyor. Gayet yoğun renklere sahip. Yanlış bilmiyorsam 50 çeşit renk seçeneği olması gerek. Parfüm içerdiğinden dolayı hoş bir kokusu var.


 Bir sonraki rujumuz ise Golden Lady Diamond Shine Serisinden 84 Numara. Diamond Shine serisi adı üstünde dudaklara elmas parlaklığı vermesi için tasarlanmış bir seri. Dudaklarınıza ışıltılı bir görünüm kazandırmak için içine bolca sim koyulmuş. Parlayan dudaklardan hoşlanmayanlara önermiyorum. Fotoğrafta ışıktan dolayı dudaklar biraz pembe gibi çıkmış ama rujun asıl rengi turuncuya kaçıyor. Fazla renk vermiyor. Dediğim gibi ağarlıklı olarak sim içeriyor. 10 farklı renk seçeneği bulunmaktadır. Parfüm içeriyor.


Ve son olarak Golden Lady Multi Reflection Lipstick'i anlatayım. Aşağıda görmüş olduğunuz ruj 67 Numara. Normalde bu rujlarda sim içeriyor fakat kullanmış olduğum bu rujda sim yok. Dudaklarda hoş bir parlaklık bırakıyor. Sanki dudaklarınız biraz ıslakmış gibi duruyor. Benim hoşuma gitti. Hatta şu an hatırlamıyorum numarasını ama evde bana numune olarak verilmiş bir ruju var, yarısına geldi :D Naturel ruj ile Diamond shine arası diyebiliriz bu ruj için. Hatta şu an size tanıtmış olduğum bu rujuda ele geçiriyorum :D 11 Farkı rengi bulunuyor.  Bu rujlarda diğer rujlar gibi parfüm içeriyor.

 
Herkese iyi günler dilerim. 

3 yorum:

  1. ilk ruja bayıldım ama sitesinde bulamadım o ruju :S

    YanıtlaSil
  2. Lütfen bana bu urinu nerden aldiginizi yaziniz

    YanıtlaSil
  3. Firma kapandığı için artık bulamazsınız maalesef.

    YanıtlaSil