28 Eylül 2012 Cuma

Kolay Oje Çıkarma

Merhaba,

Biliyorsunuz ki simli ojeleri ve kalın tabaka olarak sürülmüş ojeleri çıkarmak zordur. Asetonla ovalaya ovalaya tırnaklarımızı mahvederiz. Her zamanki gibi Pinterestte dolaşırken bir yönteme rasladım. Belki bu yöntemi çoğunuz kullanıyorsunuz ama ben yeni keşvettiğim için sizlerle paylaşmak istedim. Bu yöntede hem tonlarca pamuk ve aseton harcatmıyor; hemde tırnaklarınıza daha az zarar veriyor.


Peki ne yapıyoruz bu yöntemde ?
Hiç bir ekstra malzemeye ihtiyacımız yok.  Yine Aseton ve Pamuğumuz var. Pamuğumuzu ince küçük tırnağımıza uygun boyutlarda parçalara ayırıyoruz. Üzerine az bir şey aseton döküyoruz. Tırnağımızın üzerine koyuyoruz. 15-20 saniye kadar beklettim ben. Daha sonra tırnağımızın üzerindeki pamuğu sürterek çekiyoruz. Tırnağınız temizlendi bile. Arta kalan küçük yerleride temizledikmi yeniden oje sürülmeye hazır mis kibi tırnak sizlere.
Hem kısa sürüyor hemde çok zarar vermiyor. Sizi bilmem ama ben ojelerimi aseton ile çıkarırsam  bu şekilde çıkartacağım.Ama asıl tercihim hala asetonsuz oje temizleme mendillerinden yana.
Başka bir yazıda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder