11 Eylül 2012 Salı

Listerine Zero

Merhaba,

Bu gün size bir ürün ile ilgili memnun kaldığım özellikleri değil, memnun kalmadığım özellikleri anlatacağım.

Yan tarafta resmini görmüş olduğunuz Listerine Zero Ağız bakım ürününü marketten aldım. Bilirsiniz bu tarz ağız bakım ürünleri diş ve diş eti sağlığımız için çok gerekli. Ancak genelde biraz fazla acı oluyorlar. Bu ürünün üzerinde görmüş olduğunuz gibi  "Daha hafif tat Sıfır alkol" yazıyor. Evet tadının diğer ağız bakım ürünlerine göre daha iyi olduğunu söyleyebiliriz. Ancak benim memnun kalmadığım özelliği tadı değil kokusu. Malesef ürün tiner gibi kokuyor.

Bir kere kullandım dahada kullanamıyorum malesef. Eşimde tadını acı buldu. E bilmediğin ürünü alırsan böyle olur. Şimdi ürün elimde kaldı. Verdiğim paraya üzülüyorum.

Kendime not: Bilmediğim bir markayı alacaksam önce ürünün en küçük boyunu almalıyım.

Neyse herkese iyi akşamlar dilerim. Yarın sabah Golden Lady'de görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder