9 Eylül 2012 Pazar

Manyetik Oje Testi

Merhaba,

Bu gün sizler için bir manyekik oje testi yaptım. İki farklı ürün aldım. Golden Rose ve Flormar markalı manyetik ojeler. Golden Rose manyetik ojesini daha önce denemiştim. Kırmızı tonloarında olan rengiydi. Hoşuma gitti. Bir kozmetik dükkanına gittim (hangisi şimdi hatırlamıyorum.) Raflara baktım Golden Rose ve Flormar manyetik ojeler var. Flormarın fiyatı daha uygun göründüğü için o zaman flormar aldım.

Geldim eve sürdüm. Oje Güzel kıvamı yoğun. Sürülmesi kolay. Ancek ben mıknatısını beğenmedim. Çünkü daha önce denemiş olduğum Golden Rose Manyetik ojesinde mıknatısla ister düz ister çapraz şekil verebiliyordun. Hatta yeterince hızlı olabilirsen kare kare görünüm bile çıkarabilirsin. Ancek Flormarın mıknatısı malesef sadece tek yönlü çalışıyor.


Geçen gün gittim ve kendime birde Golden Rose markalı bir manyetik oje aldım. Bu gün sürme fırsatını buldum. Ne yazıkki size göstermek istediğim kare kare şekli yapamadım bu sefer ama olsun.

Neyse gelelim ojemize. Sürülmesi kolay bir oje. Fakat kıvamını beğenmedim. Renginden dolayımıdır nedir anlayamadım. Kırmızı tonlarında olan tek katta süper kapatıcılık sağlamasına rağmen mavi tonlarında aldığım oje beklediğim gibi iyi kapatmadı. Ama mıknatısına diyecek yok. Kutunun arkasında gösterdiği gibi mıknatısı tutarsanız benim gibi farklı çizgiler elde edebilirsiniz.


Sizi bilmem ama ben Flormarın ojesini Golden Rose'un da mıknatısını kullanmayı düşünüyorum. Umarım manyetik oje tesimi beğenmişsinizdir. Herkese iyi günler dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder