26 Ekim 2012 Cuma

Biri dantel mi dedi ?

Merhaba,

Bayram dolayısıyla blogla çok haşır neşir olamıyorum ama sizler için pinterestten topladığım birkaç danteli paylaşmak istedim. Bu danteller eskiden olduğu gibi sadece masa üstüne örtülen danteller değil. Bu danteller kıyafetlerde, ayakkabılarda, ev dekorasyonunda kullanılan danteller. Benim beğendiklerim aşağıda. Daha fazlası için pinterestteki hesabımı takip edebilirsiniz.


İşte dantelden kolye küpe. Yeteneği olanlar farklı modellerde desenler yaparak kolalayarak kolye, küpe, bileklik şekline getirebilirler.




Bunlar küçük işler biraz daha büyük olarak elbise,etek ,t-shirt ve benzeri çalışmalarda yapabilirsiniz.



(laf aramızda beyaz elbiseye hasta oldum ama benim içi fazla açık)




İsterseniz komple kıyafet yapmak yerine parça parça dantelleri kıyafetlerinize ekleyip farklı ve hoş görüntüler yakalayabilirsiniz.





hayal gücü sınır tanımıyor tutkal ve şekillendirici bir aparat yardımıyla hoş ev dekorasyonları yapabilirsiniz veya kavanozlara, yastıklara vb şeylere yapıştırarak sıradan ürünleri farklılaştırabilirsiniz.









Veya danteli, mobilyaların vs. üzerine koyup sprey boya ile boyayarak dantel desenini mobilyaların üzerine uygulayabilirsiniz.


Yaratıcılığınızı kullanarak bunların dışında daha neler yapabileceğinizi siz düşünün. Ha dantel yapamıyorsanız hazır dantel şeklinde kumaşlar var. Bunları kesip biçerek istediğiniz şeyleri yapabilirsiniz. Şahsen benim birkaç projem var bunlarla ilgili ama önce dantel şeklinde kumaşı bulmam  lazım :D Bildiğin mahrumiyet bölgesinde yaşadığım için bulmakta biraz zorlanıyorum.

2 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş, içim açıldı elinize sağlık :)

    YanıtlaSil