4 Ekim 2012 Perşembe

China Glaze Oje

Merhaba,

Bu gün dün elime ulaşan China Glaze Ojemden bahsetmek istiyorum. Kendisini www.kozmetiksite.com'dan aldım. Diğer bloglarda sıkça gördüğüm ojeyi birde ben denemek istedim. Bir sürü renk çeşidi var. Açıkçası seçmekte çok zorlandım. Sonunda Koyu kahverengi içinde altın simler içeren bir ojesinde karar kıldım. Bir dahaki alışverişimde karanlıkta parlayan ojesini almayı düşünüyorum.


 Ojenin rengi resimde gördüğünüz gibi. Tek katı da rahatlıkla kapatıyor ama ben fotoğrafta çift kat sürdüm. Çok güzel bir kıvamı var. Sürümüde çok kolay. Kırıldığı için ufacık kalan tırnaklarıma sürerken bile zorlanmadım. Beceriksizliğimi saymıyorum bile.


Kesinlikle denemenizi tavsiye edeceğim ürünlerden biri. İthalatçı firması Tanacan Kozmetikmiş.
Web sitesine girip incelemek isterseniz http://www.tanacan.com/
Yeni bir de fan sayfası açmışlar facebookta yenilikleri, kampanyaları öğrenmek için takip edebilirsiniz http://www.facebook.com/TanacanKozmetik ben takipteyim uygun bir fırsat bulur bulmaz atlıyorum ojelere :D

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder