11 Ekim 2012 Perşembe

Denemek istiyorum - 1

Merhaba,

Bu gün sizlere yeni bir ürün tanıtmayacağım. Bu gün internette gördüğüm ve henüz denemeye fırsatım olmayan bazı ürünlerden bahsedeceğim. Henüz bu ürünleri denememiş olmamın çeşitli sebepleri var. Ama bu sebepleri en kısa zamanda aşıp ürünleri hem kendim deneyeceğim hemde sizlerle paylaşacağım.

Denemek istedğim ama henüz deneyemediğim ilk ürün Sephoranın internet sitesinde Hot now kısmında görmüş olduğum bir ürün. Benefit Professional

Bu ürün gözeneklerin görünümünü azaltıyormuş ve cildi makyaja hazırlıyormuş. Tüm cilt tiplerinde kullanılabiliyormuş.

Ürünü alamamamın sebebi ise henüz bir sephora mağzasına gitmemiş olmam. Gittiğim zaman fiyatına bakacağım. Uygun bir fiyatı varsa almayı düşünüyorum.

Denemek istediğim ikinci ürün ise hemen hemen hepinizin çok yakından tanıdığı Urban Decay Naked2 far. Naturel tonlarda 12 farklı renk içeren bu palet bana ahh ah dedirtiyor.

Bu ürünü henüz almamış ve denememiş olmamın sebebi 119 TL civarında bir fiyatı olması. Her ne kadar almak istesemde çok far kullanmayan biri için gereksiz bir masraf.

Denemek istediğim diğer bir ürün ise maybelline firmasının yeni çıkan Falsies feather look mascarası. Kirpiklerime hoş bir görünüm kazandıracağını düşünüyorum bu mascaranın.

Almayacak olmamın sebebi ise şu an zaten mascaramın olması. Bitince alabilirim. Tabi daha iyi bir ürün ile karşılaşmazsam.


Denemek istediğim mascaralardan bir diğeri ise renkli mascara. Yukarıdaki fotoğrafta pastelin renkli mascaraları var. Tahminimce fiyatı çok yüksek değildir. Henüz almamış olmamın sebebi ise bana yakışıp yakışmayacağından emin olamamam. Tamam testerları var ama onları da bir ton kişi sürüyor. O yüzden tek kullanımlık olanlar haricinde tester kullanmayı sevmiyorum. Bir gün bir cesaret belki alırım. Özellikle mor ve mavi renklerini denemek istiyorum.


Denemek istediğim bir başka ürün ise kalem eyeliner. Fırçalı eyeliner malesef sürmeyi beceremiyorum. Kalem eyeliner olursa belki sürebilirim. Özellikle mor ve mavi renklerini denemeyi çok isterim. Henüz almamamın sebebi alerjik bir yapıya sahip olmam. Ya allerji yaparsa ?

Daha bir sürü ürün denemek istiyorum. Hepsini yazmaya kalkarsam yazı bitmeyecek. Daha sonra tekrar yazarım.

Kendinize iyi bakın.


3 yorum:

  1. Benefit Professional benimde ilgimi çekti :) fiyatını ögrenınce paylaşır mısın cnm :)

    YanıtlaSil
  2. pekbilmiş 99 TL ymiş o ürünün fiyatı :S

    YanıtlaSil