7 Ekim 2012 Pazar

Glitter Eyeliner Yapalım

Merhaba,

Bir önceki simli oje yazımda sizlere simler ile fraklı şeyler yapacağımı söylemiştim. Ve işte yaptığım o farklı şeylerden biri. Glitter Eyeliner. Çok zor bir şey değil. Hemen hemen hepiniz rahatlıkla yapabilirsiniz. Gerekli Malzemeler:
  • Sim
  • Saç Jölesi (Alkolsüz)
  • Boş eyeliner kabı 
  • Şırınga
  • Karıştırmak için ufak bir kap.

Kabın içine az bir miktar saç jölesi koyuyorsunuz ve istediğiniz renk simle karıştırıyorsunuz.


Ben baya bir fazla yapmışım. Bunun yarısı bile fazla. Yaptığınız karışımı şırınga ile çekip eyeliner şişesine boşaltıyorsunuz. Glitter Eyelinerınız hazır bile. Jöleye istediğiniz kadar sim koyabilirsiniz. Benim yaptığım aşağıdaki gibi görünüyordu.


Ben sürdüm bir problem çıkmadı. Aynı işlemi glitter mascara için de yapabilirsiniz. Mümkünse gözünüze kaçırmamaya gayret edin. Birde kuruması biraz uzun sürüyor bilginiz olsun.

Bu simler ile ilgili çok planlarım var. İzlemeye devam edin. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder