15 Ekim 2012 Pazartesi

Golden Lady 5'li Göz farı

Merhaba,
Uzun zamandır Golden Lady ürünü tanıtmadığımı fark ettim. Bu yüzden kendim de sık kullandığım Golden Lady 5'li farını size tanıtmak istedim.

Ben bu paletteki renkler ile genel olarak pembe tonlarında makyaj yapıyorum. Siyah ve koyu gri renklerini pek kullandığımı söyleyemeyeceğim. Makyajımı ise aşağıdaki görseldeki gibi uyguluyorum.


Göz kapaklarına pembe, kenara gri, kaş kemiğine beyaz, üzerine siyah veya mor göz kalemi. Bence hoş bir makyaj oluyor. Tabi becerebilirsem benim gibi beceriksiz olmayanlar mutlaka bu ürün ile harikalar yaratacaklardır.

Renkleri koluma sürdüm aşağıdaki gibi duruyor. Görünüyormu bilmiyorum ama ürünün hafif simli bir yapısı var. Sürümünün kolay olduğunu düşünüyorum. Fiyatı yanlış bilmiyorsam 15 TL civarında olması gerek.
Benim kullandığım 501 numaralı palet. Diğer renkleri de aşağıda görebilirsiniz.





Ve son olarak makyajımı tamamladığımda aşağıdaki gibi görünüyor. Fotograf kalitesi pek güzel değil ama idare edersiniz artık :D Kendinize iyi bakın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder