31 Ekim 2012 Çarşamba

Golden Rose Kalem Eyeliner

Merhaba,

Bu gün sizlere dün aldığım Golden Rose Kalem Eyelinerı tanıtmak istiyorum. Zaten kalem eyeliner almak istiyordum fakat bir türlü fırsatım olmuyordu.


Elimde eyeliner yok mu? Var tabii ki ama bendeki eyeliner fırçalı. Bu yüzden bir türlü sürmeyi beceremedim. Ama kalem eyeliner kullanırken sanki sivri uçlu bir göz kalemi ile çizgi çekiyormuşum gibi kolay oldu.

Rengi de gördüğünüz gibi gayet koyu. Öyle kolay kolayda çıkmıyor. Dün satın almadan önce elime sürmüştüm denemek için. Bu gün bu çizgiyi çizerken bi baktım hala biraz siyahlık var. Ama korkmayın ıslak mendille rahatlıkla çıkardım.


İnce ucu fırça şeklinde olmadığı için rahat bir şekilde dağıtmadan tek seferde gözüme sürebildim. Minik minik çizgiler çeke çeke yukarıdaki fotoğraftaki şekli elde edebildim. İlk sefer için fena değil bence. Bir dahaki sefere daha ince yapmaya çalışacağım.


Makyajımın son hali de yukarıdaki gibi. Çok bişi yapmadım ama bence bu kadarı da hoş görünüyor.
Bide fotoğrafımı düzgün çekebilseymişim daha güzel olacakmış :D

Makyajımda Kullandığım malzemeler:
  • Garnier BB Krem (Light)
  • Golden Rose Kalem Eyeliner
  • Avon Spectra Lash Mascara
  • Golden Lady 02 Numara kapatıcı
  • Golden Lady 24 Numara Tekli Göz Farı
  • Oriflame Pure Colour Ruj Radiant Red
Kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :D

Birde küçük hatırlatma:
Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.


2 yorum:

  1. Canım kuyruk çekersen gözlerin daha hoş görünecektir.Rengi oldukça siyah.Güzel ürün.

    YanıtlaSil
  2. :D Kuyruk yapınca tuhaf geliyor gözüme ama denicem.
    Evet siyahlığı çok güzel ve sabah 8 de sürmeme rağmen hala aynı siyahlıkta bir bozulma olmadan gözümde duruyor.

    YanıtlaSil