2 Ekim 2012 Salı

Golden Rose Mat Oje

Merhaba,

Bu gün sizlere Golden Rose Mat Ojeyi tanıtacağım. Ben normalde mat oje kullanmıyorum. Oje matlaştırıcı kullanıyorum. Mat oje isteyenlere de oje matlaştırıcı tavsiye ediyorum. Çünkü istediğim renk ojemi mat hale getirebiliyorum. Mat oje oldğu zaman renk sayım sınırlı kalıyor.



Neyse gelelim Golden Rose Mat ojesine. Arkadaşım kendisine 3 Farklı renk almış. Kırmızı, pembe ve mor. Online satış mağzasında 12 farklı rengini gördüm. Fiyatı 4,25 TL görünüyor. Ojeler çok rahat bir şekilde sürülebiliyor. İster tek kat, ister çift kat kullanabilirsiniz. Ben iki parmağıma çift, iki parmağıma tek kat sürdüm ki aralarındaki farkı görebilin. Özellikle mor ojede farkı çok rahat görebiliyorsunuz.Özellikle Buğulu Cam şişe olması çok hoşuma gitti fakat tam rengi görmeyi zorlaştırıyor.



Dediğim gibi ben mat oje değil, oje matlaştırıcı taraftarıyım 4,25 TL mat ojeye vereceğime 5 TL'ye oje matlaştırıcı alırım zaten normal ojeler 1 TL - 1,50 TL e evde de bir ton ojem var zaten. Daha ucuza mat tırnaklara sahip olurum.Hemde istediğim her renkte. Ama yinede siz bilirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder