9 Ekim 2012 Salı

Golden Rose Rich Color Oje

Merhaba,

Bu gün sizlere pazar günü almış olduğum Golden Rose Rich Color Ojeden bahsetmek istiyorum. Kendisini kozmetik ürünü satan her yerde arıyordum fakat bulamıyordum. En sonunda Golden Rose'un kendi satış noktasında buldum. En son baktığımda yoktu ne zaman geldi bilmiyorum ama gelmesine sevindim.


Ben kendime 20 Numaralı ince gümüş simler içeren ojesini aldım. Hoşuma da gitti. Kalın fırçası sayesinde sürülmesi çok kolay. Zaten özellikle fırçası için aldım. Baş parmağım hariç diğer bütün tırnaklarıma tek harekette sürebildim. Kuruması da gayet hızlı. İsteğinize göre tek kat veya çift kat sürebilirsiniz.


Ben fotoğrafta çift kat sürdüm. Kıvamı gayet güzel. Bence Golden Rose gayet başarılı bir çalışma yapmış. Başka renklerini de almayı düşünüyorum. Fiyatını hatırlamıyorum fakat 2,50 -3,00 TL civarı bir şey olması lazım.


Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder