14 Ekim 2012 Pazar

İstiyorum istiyorum istiyorum :'(

Merhaba,
Daha önce isteyip çeşitli sebeplerden dolayı alamadığım kozmetik ürünlerini göstermiştim. Bu gün ise ayakkabı çılgınlığım ayağa kalktı ve beğenip almak istediğim ayakkabıları sizlerle paylaşayım dedim.

Asıl ihtiyacım olan ayakkabı siyah, az topuklu, rahat, yağmur yağdığında zarar görmeyecek ama bot gibi de olmayacak, ister jean altında ister etek altında rahatlıkla kullanılacak ama babet olmayacak, kendine özel bir tarzı olacak, klasik durmayacak ama çok ta spor olmayacak.
Geçen hafta uzun uzun dolaşmama rağmen kendisini bulamadım. Ama onun yerine istediğim ama almadığım bir sürü ayakkabı keşfettim.

İşte o ayakkabılardan bazıları:

Öncelikle Dogo Ayakkabılar ile başlayalım. Kendilerine ilk gördüğüm günden beri hayranım. Her çeşidini almak istiyorum. Tabii ki çantaları ile birlikte. Ben sizlerle en çok beğendiklerimi paylaşacağım. Tüm ürünleri görmek istiyorsanız web adresi : http://www.dogostore.com/

 


İçim gidiyor içimmm, ahh ah neyse Bir sonraki istediğim ayakkabı değil terlik. Ev terlikleri tabiki markası twigy o kadar şirinler ki onları sıkasım geliyor. Ama evdeki yaramaz pisilerim yüzünden alamıyorum. Kendileri 3 çift terliği paramparça ettiler :D Misafir terliğim kalmadı yahu :D


 Özellikle şu kedili terlikleri istiyorum. Aynı benim kedilerime benziyorlar çünkü :D Bir sonraki istediğim ise bot.





bunlar da çok hoşuma gidiyor ama cat tarzı botum olduğu için bunları almıyorum gereksiz masraf gibi geliyor. Ayrıca süet ise ayakkabı yağmurda çamurda bozuluyor ve su alıyor. Bide şimdi yol yapıyorlar bizim oraya yağmur yağdımı çamur deryası olacak. Ben kıyamam ki giymeye bunları :'(

Gelelim çizmelere her türlü çizmeyi giymeyi sevmiyorum. Çizmenin özellikle burnu benim için çok önemli. top gibi yapıyorlar bazılarını hiç sevmiyorum. Özellikle kısa topuklu modellerde bunu çok yapıyorlar. Bu yüzden hep yüksek topuklu olanları beğeniyorum. Ayrıca çizmenin bacağımı tam kavramasını istiyorum. Ama hep bacak kısmı bol geliyor. Zar zor beğenebildiğim iki model aşağıda. Belki ilk resimdeki çizmenin siyahını alırım varsa (Ayakkabı Dünyası).





Kış sezonu olduğu için şimdilik bu kadar yazıyorum. Daha istediğim ne ayakkabılar ne sandaletler var halbuki :'( Şimdilik benden bu kadar umarım kendime güzel bir ayakkabı bulabilirim. Bulamazsam ne yapayım artık spor bir model alacağım. Ayakkabımı aldığım zaman fotoğrafını yayınlarım. Kendinize iyi bakın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder