18 Ekim 2012 Perşembe

Kalyon Oje Matlaştırıcı

Merhaba,
İki gündür biraz meşgul olduğumdan bloğuma yazı yazamadım. Aslında yazmak istediğim çok şey var ama bir türlü fırsat bulamadım. Neyse gelelim bu gün tanıtacağım ürüne. Kalyon Oje matlaştırıcısı. Daha önce Golden Rose Mat Ojeleri tanıtırken oje matlaştırıcı sevdiğimden bahsetmiştim. (Golden Rose Mat Oje Tanıtım Yazısı için tıklayın...) İşte o oje matlaştırıcı:

Öncelikle oje olarak Golden Lady 444 numaralı ojeyi sürdüm.


 Daha sonra üzerine kalyon oje matlaştırıcıyı uyguladım.


Sürümü gayet kolay. Birkaç saniye içinde ojeyi matlaştırmaya başlıyor. Ama mat görünüme aldanıp hemen dokunursanız oje bozulabiliyor. Ben bir kaç defa yaşadım. Kuruması normal , çok hızlı sayılmaz. Rengi bozmadan matlaştırma sağlıyor. (Fotoğrafta açık renk görünmesi ışıktan kaynaklı) Sevdiğim bir ürün oldu kendisi. Biterse kesinlikle tekrar alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder