30 Ekim 2012 Salı

Küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk Ojem

Küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk

Rival De Loop Young ojeden bahsediyorum. O minicik şişeyi gördüğümde çok hoşuma gitti. Sırf şişesi yüzünden aldım diyebilirim ama bu minicik şişenin içinde bu kadar güzel bir oje olacağını hiç tahmin etmemiştim.


Elimdeki oje 03 numara Blue Lagoon isimli ojesi. Fotoğrafta her ne kadar sadece mavi görünse de mavi-yeşil sedefli bir yapısı var.Yapısını Flormarın Duo Chrome ojelerine benzettim. Tabiki daha küçük boyu ve fiyat olarak da daha uygun. 1,50 TL gibi bir fiyatı olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.

Sürümü oldukça kolay. Tek problem şişedeki rengi elde edebilmek için 4 kat sürmem gerekti. Mavi veya yeşil bir ojenin üzerine top coat gibi sürersem daha verimli bir oje olebileceğini düşünüyorum. Ürünün diğer renklerini Rossmann da bulabilirsiniz.

Şimdilik benden bu kadar.

Bumerang'da bana oy vermeyi unutmayın. 
Aşağıdaki linke tıklayarak "en tarz blog" dalında bana oy verebilirsiniz.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder