22 Ekim 2012 Pazartesi

Marmara Park

Merakla beklediğim Marmara Park en sonunda açıldı. Pazar günü gitmiştim ama kalabalıktan hiç bir şey anlamadım. Bu gün tekrar gittim. Telefonumun şarjı bitene kadar fotoğraf çektim. Aslında http://www.boyaynasindaben.com/ bloğunun sahibesiyle hem tanışma hem gezme amaçlı bir şey planlamıştım ama pazartesi normaldir yorgunluk yüzünden o gelemedi. Gelebilseydi ona güzel bir paketim vardı.


Artık bir daha ki buluşmamıza inşallah. İçindekileri göstermiyorum sürprizi kaçmasın. 
Gelelim Marmara Parka henüz daha tamamlanmamış çok eksikleri var. Tamamlanınca çok daha güzel olacağından eminim. Giriş kısmından başlayalım.


Kapıdan ilk girişte merdivenleri görebiliyorsunuz yani o dolaş dolaş çık alışveriş merkezlerinden değil. En sevdiğim yanı bu oldu benim. İhtiyacınız neredeyse oraya gidebiliyorsunuz. girişin üstünde bir kat altında iki kat bulunuyor. Ben aç olduğumdan hemen en üst kata çıktım. Önce Burger Kingde yiyecektim fakat İce tea kalmamış (Hazırlıksız olmaları çok kötü bir durum. Bak bir müşteri kaybettiler.) Neyse bende yemek bölümünün girişinde bulunan Mr. Tantuniye gittim. Tatuniyi zaten çok severim. Güzelde yapıyolarmış.


Afiyetle bir güzel yedikten sonra yemek bölümünden çıkıp başladım etrafı dolanmaya. İşte vitrinlerden gözüme çarpanlar.







 Tiffaninin logosu değişmiş yeni gördüm.


Aksesuar bölümlerini hep kenara köşeye koymuşlar ya :(



Lush açılmış ya çok iyi olmuş. Maddiyatı az toplim uğrayıp bişiler alcam. Ya şunlara baksanıza hepsi birbirinden şirin; hepsi birbirinden renkli ve organik daha ne olsun (fiyatları biraz daha uygun olsun)








 Sephora açılmış ve o gözenek sıkılaştırıcı ürünün fiyatını görünce şok oldum. Daha içeri girmeye korktum ve dükkandan çıktım :D



başka başka watsons - gratis ve rossmann var daha ne olsun (en alt katın fotosunu çekemedim şarj bitti.)


bunlar da watsonstan içeri girdiğimde ilk gözüme çarpan şekerler.


Yves Rocher içine henüz girip inceleyemedim.


ve işte daha içine girmeden mis kokuların geldiği Bath & Body Works


 Golden Rose ve Flormar standları artık her AVM içinde görüyoruz. Burda da olmasalar şaşardım.



İşte buda gift point


Buda aynadaki kedi :D


Şimdilik fotolarım bu kadar. Avm severler mutlaka gitsin diyorum. En alt katın fotolarını da çarşamba o tarafa yolum düşerse gidip çekmeyi düşünüyorum. Gelmek isteyen olursa tweet atsınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder