3 Ekim 2012 Çarşamba

Maybelline Dream Touch Blush

Merhaba,

Uzun zamandır sizlere ojeler ile ilgili yazıp duruyorum Bu gün bir farklılık yaptım ve sizlere minik bir allık ile ilgili yazmaya karar verdim. Kendisini bir arkadaşımdan ödünç aldım. Allığımızın ismi Maybelline Dream Touch Blush. İsmindende anlaşılacğı gibi kendisi dokunularak yani parmakla sürünlen bir allık.




Küçücük bir kutusu var ilk gördüğümde ben far ya da lip gloss zannetmiştim. Elimde bulunan engi çok hoş bir renk çok hoşuma gitti. Kremsi bir yapıya sahip bu allığımız. Parmakla sürülüyor. Gördüğünüz gibi arkadaşım kendisini baya bi kullanmış. Küçücük bir parçası yanağınıza rahatlıkla yetiyor.

Tende görünümü ise aşağıdaki gibi. Gönül isterdi ki yanağıma sürüp göstereyim fakat kocaman bir sivilcem çıktı. Geçene kadar yüzümü göstermeyi düşünmüyorum. Ürünü direk alıp sürdüğünüzde aşağıdaki gibi biraz yaydığınızda yukarıdaki gibi görünüyor.


Sürümü çok rahat fakat maalesef fondoten, pudra kullananlara tavsiye etmiyorum. Çünkü Fırça kullanmadığınız için fondoteniniz veya pudranız allığı sürerken dağılacaktır. Sadece allık kullanan biriyseniz ama güzel bir ürün. Yanınızda rahat rahat taşıyabilirsiniz. Kalıcılığı hakkında yorum yapamayacağım çünkü uzun süre kullanmadım. Sürüldüğünde cilt nefes alıyor. Kalıp gibi hissetmiyorsunuz.

Şimdilik benden bu kadar Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Canım güzel bir ürün. Zaten bu tarz krem formlu ürünler pudra öncesi kullanılıyor bu açıdan ben sorun yaşamıyorum. Ayrıca kaliteli olarak Mac ya da Flormarın çok uygun fondöten fırçası rahatlığında krem allık için olan fırçaları ile uygulanabiliyor. Kalıcılığı yağlı bir ciltte en fazla 2 saat ancak olsun, kullanmaya değer ..

    YanıtlaSil