7 Ekim 2012 Pazar

Simli Oje Yaptımmm

Merhaba,

Bu gün kendi simli ojelerimi yaptım. Daha önce aldığım simli ojeler istediğim kadar sim içermiyordu. Bende dedim kendi simli ojemi kendim yapayım.
Öncelikle gittim kendime şeffaf oje aldım. Sonra kırtasiyeden sim aldım. Birkaç tanede boş oje şişesi aldım. Siz bulamazsanız bitmiş oje şişelerinizi kullanabilisiniz. 2 Tane kağıttan ufak huni yaptım.

Huninin birini oje dökmek için diğerini sim dökmek için kullandım. Boş şişemin dibine biraz sim döktüm. Sonra yarısına kadar Oje doldurdum. Sonra biraz daha sim döktüm.Ojenin tamamını doldurdum. Simler oje içinde rahat dağılsın diye.



Güzelcene çalkaladım. Ve tırnağıma uyguladım. İşte sonuç:



Bol simli ojem hazır. Tam istediğim gibi oldu. Diğer renklerinide yaptım :D Simli ojelerimi farklı ojeler ile birlikte kullanmayı düşünüyorum. Mesela tüm tırnaklarıma kırmızı oje sürüp tek tırnağıma kırmızı simli kullanabilirim. Beyaz oje sürüp altın oje ile french olabilir. Farklı farklı fikirlerim var.

 
Burada dikkat etmemiz gereken noktalar şu:

  • Simler eğer ağır ise (Benim aldığım simler öyleydi) ojenin dibine çökebilir. Bu yüzden ojeyi ters muhafaza etmenizi tavsiye ederim ki tekrar kullanmak istediğinizde daha rahat karışabilsin.
  • Sim eğer ojeye uygun değilse içinde eriyebilir.
  • Kullanmadan önce mutlaka çalkalamamız gerek.
  • Yok ben bunlarla uğraşamam işim mi yok kardeşim diyorsanız Golden Lady'de 318 Gümüş simli, 340 Altın simli, 375 Kırmızı Simli, 412 Lila simli, 326 Kırmızı-Gümüş simli Oje bulabilirsiniz :D
Şimdilik benden bu kadar. Kalan simleri ne yapıcam merak ediyorsanız takibe devam edin.



4 yorum:

  1. Emeğine sağlık :)Güzel olmuşlar canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim bir sonraki yazımı da okumanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. mavisine bayildim!!! :))
    blogunun takipcisiyim, benim blogumada beklerim tatlim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben yeşil hariç hepsini sevdim ve kullanırım. Yeşil pek sevmiyorum. :D

    YanıtlaSil