30 Kasım 2012 Cuma

Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleyici.

Merhaba,

Hepimizin bildiği gibi makyaj yaptıktan sonra onu iyi şekilde temizlemek çok önemlidir. İyi temizlenmeyen makyaj, sivilcelere, kırışıklıklara ve çeşitli cilt rahatsızlıklarına yol açabilir.

Özellikle göz makyajını temizlemek ise benim için daha büyük önem taşır. İyi temizlenmediği taktirde kirpikler dökülebilir , zayıflayıp kırılabilir veya göz çevresinde kırışıklıklar oluşabilir.


Ben bu gün uzun zamandır kullandığım Niveanın göz makyajı temizleyicisini anlatacağım. Olur olmadık şeylere allerjim olduğundan dolayı zaman zaman gözlerim akar. Bu yüzden genel olarak suya dayanıklı göz makyajı yapmayı tercih ederim. E bildiğiniz gibi suya dayanıklı göz makyajı öyle kolay kolay çıkmaz. Ama bu ürün sayesinde makyajımı çok rahat bir şekilde çıkartabiliyorum.


Ürünü azcık pamuğa döküp yavaş hareketlerle temizliyorum ve makyajımdan eser kamıyor. Yumuşak bir yapısı var. Kullandıktan sonra göz çevremin nemlenmiş olduğunu hissediyorum. Kokusu kötü değil. Çok severek kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

29 Kasım 2012 Perşembe

Golden Lady Volume Shine Lip Gloss

Merhaba,

Bu gün Tanıtım için Golden Lady Lip Glosslardan Volume Shine Lip Gloss'u tanıtmak istiyorum. Adından da anlaşılacağı gibi Hacim ve parlaklık veren bir Lip Gloss kendisi.



Türkiyede 9 Adet rengi satışta bulunmaktadır. Renklerini yukarıda görebilirsiniz. Resimde gördüğünüz gibi fırçası normal lip gloss fırçalarından biraz daha farklıdır. Sürülmesi kolaydır. Yapışkanlığı ise bana göre normal. Kendim 41 numalarlı olanı ve 53 numaralı olanı kullanıyorum.
Aşağıdaki fotoğraflarda 41 numaralı olanı görebilirsiniz.



1. Resimde ürünü bol bol sürdüm. Ama 2. Resimdeki gibi sürmek daha çok hoşuma gidiyor.

Etkinliğimde hediye kazanan kişi de bu ürünün 48 numarasına sahip olacak. O da çok sevdiğim bir renk. Umarım kazanan kişi de benim kadar beğenir.

Etkinliğe katılmak için tıklayın... 

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

28 Kasım 2012 Çarşamba

Watsons Lip Balm


Merhaba,

Bu gün sizlere geçen gün almış olduğum Lip Balmdan bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz kış geldi. E kış gelmişken az bişey grip olmadan olmaz. Gribin olmazsa olması da dudaklar ve burunda oluşan tahriş ve yaralar. Bu kış gripten bende nasibimi aldım ve burnumu sile sile tahriş etmeyi başardım.
Pazartesi akşamı Gratis alışverişimden sonra dudağımın özellikle üstünde oluşan tahriş canımı yakmaya başladı. Gratisten yeni çıktığım için watsonsa girdim ve görmüş olduğunuz lip balmı aldım.


Ürünün kokusu güzel. Görünüşü sert ama parmağınızı değdirdiğinizde eriyor ve dudağa yumuşak bir şekilde uygulayabiliyorsunuz.Sürdüğünüzde yağ gibi bir his bırakıp rahatsızlık vermiyor. Dudağın sağlıklı görünmesini sağlayacak hafif bir parlaklık veriyor. Ürünü 2 gündür kullanıyorum ve Grip yüzünden oluşan tahriş olmuş dudağımı eski haline getirdi. Rahatladım.


10 gr olmasına rağmen uzun süre kullanılabilecek bir ürün. Çok hoşuma gitti. Sürekli kullanmayı düşünüyorum. fiyatı 3,50 TL olması lazım. Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

27 Kasım 2012 Salı

Kırılan Pudraya Ne Yapalım ?

Merhaba,

Geçen gün, çok kullanmadığım halde sahip olduğum pudram, yere düştü ve 3 parçaya falan ayrıldı. Çok üzüldüm. Napsam napsam diye düşünürken aklıma bir fikir geldi.


önce pudrayı paramparça yaptım ve başka bir kabın içine koydum. Daha sonra içine bildiğimiz musluk suyu koydum. İçinde hiç bir pütür, parçacık kalmayacak şekilde su ile pudramı karıştırdım.


Düz bir yere koydum ve aşağı yukarı bir hafta boyunca kurumaya bıraktım. (Daha doğrusu kurumaya bıraktığımı unutmuşum :D ) Ve 1 hafta sonunda pudram gayet güzel bir şekilde tekrar bütünleşti.


Fırça ile yüzüme rahatlıkla uygulayabildim. Fakat bu işlemin tek bir dezavantajı var. Pudranızı bundan sonra yanınızda taşımamanız gerek. Çünkü almış olduğumuz pudralar basınç uygulanarak o şekli aldığı için dağılma olasılığı düşüktür. Ancak bu işlemi yaparken ürüne herhangi bir basınç uygulamadığımız için ürün malesef herhangi bir darbe gördüğünde kolaylıkla dağılabilir.

Umarım bu yazım işinize yaramıştır. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

25 Kasım 2012 Pazar

Pinterestten Ombre Kolleksiyonu

Merhaba,

Bu hafta sonu pinterestte turlarken yine her zamanki gibi o muhteşem ombre saçları gördüm. Bu güzel saç renklerini ve daha fazlasını sizlerle paylaşmak istedim. İşte sizler için hazırladığım ufak ombre kolleksiyonu.

Sanki saçlar alev almış gibi görünmüyor mu ? Bu renk çok hoşuma gitti. Ama asıl sevdiğim hemen altında görmüş olduğunuz mor tonlarındaki ombre. Kesinlikle saçlarıma yaptırmak isteyeceğim bir renk. Yakışırmı yakışmazmı bilmiyorum ama en azından bir kere denemek isterim. Hemen altındaki mavi de çok hoşuma gitti. Denizin derinlikleri gibi hissettirdi bana.




Ombre sadece saçlarda mı güzel ? Tabiki hayır. Tırnaklarda da iki farklı ombre var. Bunlardan bir tanesini zaten ben denemiştim. (Yazıyı okumak için Tık...) Diğerini ise yakında deneyip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.



Dudaklarda hiç ombre görmüşmüydünüz bilmiyorum ama görmediyseniz aşağıda görebilirsiniz. Çok hoşuma gittimi hayır ama bi görün istedim.


Giyim sektöründe de bir çok ombre görebilirsiniz. Hatta eski kıyafetlerinizi kendiniz boyayarak ombre haline getirebilirsiniz. Gerekli malzemeyi alabilirsem bir ara inşallah bir çalışma kendim için yapacağım :)






Her şeyde ombre olur da ev dekorasyonunda olmaz mı ? Olur tabiki neden olmasın. İşte bunlar da evimizdeki ombreler...






Pinterest ombrelerim şimdilik bu kadar. Pinterestten beni takip ederseniz daha fazlasını görebilirsiniz.
Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun. 

Makyaj Fırçam: Essence Twilight Çekilişi



Mükemmel bir hediye çekilişi sizleri bekliyor. Ben katıldım sizde katılmak isterseniz aşağıdaki linke tıklayın.

Makyaj Fırçam: Essence Twilight Çekilişi: O kadar heycanlıyım ki abartısz aylardır sizlere ne hediye etsem diye düşünüyordum. Benimde merakla beklediğim twilight koleksyonu bugü...

23 Kasım 2012 Cuma

İstiyorummmm Yine :D

Merhaba,

Yine bir istiyorum köşesiyle daha sizlerleyim. Yine bir sürü kozmetik malzemesi istiyorum. Neticede istemek ve bakmak para ile değil dimi. Bakalım yine ben neler istiyorum.

Bioblas Sarmaşık özlü şampuan istiyorum. Neden mi ? Çünkü saçlarım hızlı uzamıyor. Aslında uzuyor ama kıvırcık oldukları için hiç fark edilmiyor. Bu yüzden daha hızlı uzayıp fark edilecek dereceye gelmelerini istiyorum.

Neden henüz almadım ? Çünkü şu an Elidor şampuanım var. kıvırcık saçlar için olan. Bitmesine yakın alacağım. İnşallah.

Hemen sonra Vichy İdealia kremini istiyorum. Reklamına göre gözenek görünümünü fln azaltıyormuş. Cildin renk tonunu düzeltiyormuş. İlk kırışıklıklara iyi geliyormuş (burası beni ilgilendirmiyor tabiki )Reklamın doğru olup olmadığını bilmiyorum ama ürünü en azından bir kere deneyip iyi gelip gelmediğine bakmak istiyorum.

Henüz neden almadığımı soracak olursanız. Bende bilmiyorum. O kadar gratismiş watsons muş bi ton yer geziyorum ama hala almadım. Neyse bir ara alırım :D

Bir sonraki ürünüm ise Flormarın yeni çıkarmış olduğu makyaj seti. İçinde ne ararsam var. Zaten makyaj setlerine hep bayılmışımdır.

Tamam kabul istiyorum ama almayacağım. Çünkü ben böyle bir makyaj seti alırsam bir daha makyaj malzemesi almam. İçim içimi yer. Daha güzellerini gördükçe onu almasaymışım bunu alsaymışım derim. Bu yüzden almıyorum. (Ayrıca makyaj malzemesi almazsam bloğa ne yazcam :D )

Sırada Flormarın bu ürününü iyiki almamışım dedirten bir ürün var. Kendisini sephorada gördüm ve aşık oldum. Front Cover Makyaj setlerinden bir tanesi.


Çeşit çeşitler ve her biri diğerinden güzeller. Alsam hangi birini alacağımı şaşırırım. Ama almayacağım. Flormarınkini almamamın sebepleri ile aynı. Fiyatını bilmiyorum ama Sephorada olduğuna göre büyük ihtimalle param zaten yetmez :D

Sırada başka bir makyaj seti daha. Bu sefer avondan. 81 parça. Bu ayki kataloğun yanında gelen küçük katalogda gördüm. Çıldırıciiimmm nasıl almayayım bu güzel şeyi. Ama almamam lazım. Hemen kaybedin şu kataloğu gözümün önünden.

İstemediğiniz kadar renk içeren bu paleti ben alırsam zaten bir ömür makaj malzemesi almam sanırım :D Almamam lazım. ( Oh neyse götürdüler kataloğu sakinleştim. :D )

Bir sonraki istediğim ürün ise nail art fırçaları. İnternette hep görüyorum süper şekiller yapıyolar. Bende yapmak istiyorum. Ama fırçalarım yok.

Almamamın sebebi ise birincisi tembelim 2 gün yapar 3. gün bıkarım. İkincisi yapmayı becerebilsem bile saniyeler içinde bozabilirim :D. Zaten fırçaları da buralarda bulamıyorum :(

Daha bir şey istemicem şimdilik. Zaten içim gidiyor baktıkça şu paletlere. Offffff

 Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.





22 Kasım 2012 Perşembe

Pastel Ojeler

Merhaba,
Tırnaklarımı düdük kadar kestikten sonra uzayana kadar oje sürmeyecektim ve tırnaklarıma bakım yapacaktım diye planlıyordum ama arkadaş oje getirmiş sırf ben deneyeyim diye. Bende dayanamadım sürdüm.


Pastelin 14 ve 16 numaralı ojelerini getirmiş. 14 numaralı ojenin moru çok hoşuma gitti. Tamda mor giydiğim gün çok yakışsacaktı ama sadece deneme amacıyla sürdüm. Önce tırnaklarımın bir kendine gelmesi şart. Kırılma falan yok ama sararmayı da yok etmem lazım.16 Numaranın rengini pek sevmedim. Biraz soğuk geldi bana.



Gelelim ojemize 2 oje de iki katta rahat bir şekilde kapatıcılık sağladı. Fırçası normal, Sürülmesi kolay. Kıvamı çok yoğun değil. Kuruması normal. Daha ne olsun.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

21 Kasım 2012 Çarşamba

Pastel Waterproof Volume Mascara Color

Merhaba,

Daha önce bunları istiyorum köşesinde de bahsetmiş olduğum ve çok istediğim renkli maskarayı en sonunda kendime alabildim.


Pastelin Waterproof Volume Mascara Color serisinden mor renkli olanını aldım. Çok hoşuma gitti. Kirpikleri hem dolgun gösteriyor hemde uzun. Rengi de çok canlı. Topaklanma yapmıyor ve kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Hiç gözümden çıkarmak istemedim açıkçası :D Zaten mor rengini ve mor giyinmeyi seven bir insan olduğum için sık kullanacağım ürünlerden bir tanesi oldu.




Birde mor göz kalemi çektimmi ooff tadından yenmez. :D pembesinide almayı düşünüyorum şimdi ama daha sonra şimdi önceliğimde başka ürünler var.

Evet bayanlar şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.