7 Kasım 2012 Çarşamba

Essence Nail Colour 3

Merhaba,
Bu gün essence ojelerinden bir başkasını denedim. Nail Colour 3...

Resimde gördüğünüz gibi oje iki farklı renkten oluşuyor. Shopping trip in soho ojesi az sedefli bir yapıya sahip. Aşağıdaki fotoğrafta tek kat sürülmüş halini görebilirsiniz. Çok şeker bir pembe değil mi ?


Şimdi gelelim diğer ojesine. Party all night long. Simli yapıda bir oje tek kat sürüldüğü zaman yeterince kapatıcılığı yok. Ben fotoğrafta çift kat sürdüm. İçindeki simleri çok sevmedim sanki oje bozulmuş gibi duruyor.


Gelelim ikisini bir arada sürmeye. Aşağı yukarı party all night long'u tek başına sürmüşsünüz gibi bir renk ortaya çıkıyor. Belki biraz daha açık bir renk.



Gelelim ürün ile ilgili yorumlarına. Ürün güzel ürün ama tek başına Party all night long ojesini sürmem. Ya ikisini birleştiririm ya da sadece Shopping trip in sohoyu kullanırım. Zaten birleşince hemen hemen aynı renk oluyorlar. Şişe yapısından dolayı özellikle sağ elime sürerken baya bir zorlandım ama güzel oje sürebilenler için bir problem olacağını düşünmüyorum.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.



Birde küçük hatırlatma:
Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder