2 Kasım 2012 Cuma

Essence Nude Glam

Merhaba,

Farklı farklı oje denemeye bayılıyorum ya. Bu sefer Essence markasının ojesini denemeye karar verdim ve Nude Glam Ojelerinden bir tane aldım.

Kalın fırçaları zaten çok seviyorum. Hatta Golden Rose oje almıştım sırf kalın fırçası için. Bunun içinden de kalın fırça çıkınca ayrı bi sevindim.
Elimde bulunan 01 numaralı, Hazelnut cream pie isimli ojesi. Hoşuma gitti ama 3 kat sürerek fotoğraftaki görüntüyü elde edebildim. Fırçası sayesinde zaten sürümü ayrı bir kolay. Kuruma hızı normal. Nude sevenlerin hoşuna gidecek bir oje olduğunu düşünüyorum. Ben sevdim ama siyah ile üzerine desen yaparsam daha çok hoşuma gidecek. Fiyatı 2,50 TL

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :D

Birde küçük hatırlatma:

Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder