14 Kasım 2012 Çarşamba

Golden Lady - Tırnak güçlendirici

Merhaba,

Bu sıralar işten güçten pek yazı yazmaya vakit bulamıyorum. Golden Lady'de sizler için güzel çalışmalar yapıyorum. İnşallah bir an önce sizlerle buluşturup görüşlerinizi alabilirim.


Bu gün sizlere Golden Lady Nail Care serisinden Active Nail Defence isimli tırnak güçlendiricisini tanıtmak istiyorum. Twitterdan beni takip edenler tırnaklarımın ufacıkken bile sürekli kırılmasından şikayetçi olduğumu bilirler. Dalga geçmiyorum. 1,2 mm uzunluğuna geldiğinde tırnaklarım kırılmaya başlıyordu. Bende çözüm olarak twitterdaki arkadaşların bildiği kullandığı ürünler varmı diye sordum. Bir çok yöntem ve ürün tavsiye edildi. Ama sonra düşündüm neden kendi çalıştığım firmanın ürünlerini kullanmıyorum dedim kendi kendime. Hemen bir tane aldım. 2-3 haftadır kullanıyorum. Oje sürmeden önce altına 1 kat sürüyorum. Bu üç hafta boyunca hala tırnaklarım kırılmadı. Zaten oje tanıtımlarımda gördüğünüz için fotoğraf koymadım. Tırnak üzerinde parlak bir görüntü bırakıyor.

Tek problemim sararmayı engellemiyor. Sararma için de nail brightener ürününü alıp kullanacağım. Deneyimlerimi tekrar sizlerle paylaşacağım.

İşte bunlar da diğer nail care ürünleri ve açıklamaları:


No Bite - Acı Cila :
Tırnak yiyenler içindir. Parlaklık vermez. Suya dayanıklıdır. Her gün 2 kat sürülür.

Glossy top coat - Parlatıcı ve yenileyici üst kat:
Görünümü matlaşmış ojeye parlak bir görünüm vermek için kullanılır. Uv ışınlarına ve çevresel faktörlerekarşı korur. Temiz tırnağa uygulandığında parlak ve sağlıklı bir görünüm verir.

Nail Hardener - Tırnak Sertleştirici :
Yumuşak ve zayıf tırnakları sertleştirerek güçlenmesini ve sağlıklı uzamasını sağlar. Tırnak minesini kırılmalara ve bölünmelere karşı dayanıklı kılar. Oje altına bir kat veya temiz tırnağa 2 kat uygulanır.

Nail Brightener - Canlandırıcı ve yenileyici:
Uygulandığı andan itibaren sararmaları ve lekeleri kapatarak tırnakları yeniler. İçeriğindeki maddeler sayesinde tırnağı canlandırır ve bakımlı bir görünüm kazandırır.  Temiz tırnağa 1 veya 2 kat uygulanır.

Calcium Gel - Kalsiyum jel:
Tırnakları güçlendirir ve bakımını yaparak sağlıklı ve hızlı uzamasını sağlar.Temiz tırnağa 1 kat sürülür. Tırnak kenarlarına ve tırnak altına sürülüp masaj yaparak yedirilir.

Active Nail Defence - Tırnak güçlendirici :
 Kuru ve kırılgan tırnakları güçlendirir nemlendirerek sağlıklı uzamasını sağlar. Haftada 2 kez oje altına tek kat sürülür.

Nail Rescue Oil - Tırnak kurtarıcı bakım yağı:
İçeriğindeki vitaminler ve bitkisel yağlar ile her türlü problemli tırnakları yeniler nemlendirerek esneklik kazandırır. Tırnak çevresine sürülerek masaj yaparak yedirilir.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.


4 yorum:

  1. bende dün nail rescue oil aldım. tırnaklarım kırılmaya başlamıştı. çok güzel düşünülmüş bir ürün. golden lady markasını tebrik ederim. çok hoş bir kokusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet başarılı ürünleri var ben nasıl olsa tekrar alırım diye bir arkadaşa vermiştim. alamadım bir daha.Şimdi yine kırılıyor.

      Sil
  2. Bende no bite ürün aldım oğlumun tırnakları çok güzel uzadı tırnak yemeyi bu ürün sayesinde unuttu Mükemmel bir oje

    YanıtlaSil