29 Kasım 2012 Perşembe

Golden Lady Volume Shine Lip Gloss

Merhaba,

Bu gün Tanıtım için Golden Lady Lip Glosslardan Volume Shine Lip Gloss'u tanıtmak istiyorum. Adından da anlaşılacağı gibi Hacim ve parlaklık veren bir Lip Gloss kendisi.



Türkiyede 9 Adet rengi satışta bulunmaktadır. Renklerini yukarıda görebilirsiniz. Resimde gördüğünüz gibi fırçası normal lip gloss fırçalarından biraz daha farklıdır. Sürülmesi kolaydır. Yapışkanlığı ise bana göre normal. Kendim 41 numalarlı olanı ve 53 numaralı olanı kullanıyorum.
Aşağıdaki fotoğraflarda 41 numaralı olanı görebilirsiniz.



1. Resimde ürünü bol bol sürdüm. Ama 2. Resimdeki gibi sürmek daha çok hoşuma gidiyor.

Etkinliğimde hediye kazanan kişi de bu ürünün 48 numarasına sahip olacak. O da çok sevdiğim bir renk. Umarım kazanan kişi de benim kadar beğenir.

Etkinliğe katılmak için tıklayın... 

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder