20 Kasım 2012 Salı

Isana saç bakım kürü

Merhaba,

Saçlarımın bu sıralar biraz bakıma ihtiyacı olması nedeniyle Rossmandan kendime bir saç bakım kürü alayım dedim. Aslında daha önce Gratisten aldığım saç maskesinden çok memnun kalmıştım ama birde bunu deneyeyim dedim.


Isana yıpranmış saçlar için bakım kürü. İçinden saç kremi gibi bir ürün çıktı.Temiz suyu alınmış  saçıma uyguladım. Arkasında bir dk beklemek gerektiği yazıyordu ama ben daha fazla bekledim. Duruladım. Saçlarım kurumaya başlayınca hala özellikle uçlarının sağlıklı görünmediğini gördüm. Belki uzun süreli kullanımda işe yarayabilir ama Gratisten aldığım saç maskesi hemen etkisini göstermişti. (Yazısını görmek için tıkk....)Böylelikle bu ürün bir daha almayacağım ürünlerin arasında yerini aldı.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder