23 Kasım 2012 Cuma

İstiyorummmm Yine :D

Merhaba,

Yine bir istiyorum köşesiyle daha sizlerleyim. Yine bir sürü kozmetik malzemesi istiyorum. Neticede istemek ve bakmak para ile değil dimi. Bakalım yine ben neler istiyorum.

Bioblas Sarmaşık özlü şampuan istiyorum. Neden mi ? Çünkü saçlarım hızlı uzamıyor. Aslında uzuyor ama kıvırcık oldukları için hiç fark edilmiyor. Bu yüzden daha hızlı uzayıp fark edilecek dereceye gelmelerini istiyorum.

Neden henüz almadım ? Çünkü şu an Elidor şampuanım var. kıvırcık saçlar için olan. Bitmesine yakın alacağım. İnşallah.

Hemen sonra Vichy İdealia kremini istiyorum. Reklamına göre gözenek görünümünü fln azaltıyormuş. Cildin renk tonunu düzeltiyormuş. İlk kırışıklıklara iyi geliyormuş (burası beni ilgilendirmiyor tabiki )Reklamın doğru olup olmadığını bilmiyorum ama ürünü en azından bir kere deneyip iyi gelip gelmediğine bakmak istiyorum.

Henüz neden almadığımı soracak olursanız. Bende bilmiyorum. O kadar gratismiş watsons muş bi ton yer geziyorum ama hala almadım. Neyse bir ara alırım :D

Bir sonraki ürünüm ise Flormarın yeni çıkarmış olduğu makyaj seti. İçinde ne ararsam var. Zaten makyaj setlerine hep bayılmışımdır.

Tamam kabul istiyorum ama almayacağım. Çünkü ben böyle bir makyaj seti alırsam bir daha makyaj malzemesi almam. İçim içimi yer. Daha güzellerini gördükçe onu almasaymışım bunu alsaymışım derim. Bu yüzden almıyorum. (Ayrıca makyaj malzemesi almazsam bloğa ne yazcam :D )

Sırada Flormarın bu ürününü iyiki almamışım dedirten bir ürün var. Kendisini sephorada gördüm ve aşık oldum. Front Cover Makyaj setlerinden bir tanesi.


Çeşit çeşitler ve her biri diğerinden güzeller. Alsam hangi birini alacağımı şaşırırım. Ama almayacağım. Flormarınkini almamamın sebepleri ile aynı. Fiyatını bilmiyorum ama Sephorada olduğuna göre büyük ihtimalle param zaten yetmez :D

Sırada başka bir makyaj seti daha. Bu sefer avondan. 81 parça. Bu ayki kataloğun yanında gelen küçük katalogda gördüm. Çıldırıciiimmm nasıl almayayım bu güzel şeyi. Ama almamam lazım. Hemen kaybedin şu kataloğu gözümün önünden.

İstemediğiniz kadar renk içeren bu paleti ben alırsam zaten bir ömür makaj malzemesi almam sanırım :D Almamam lazım. ( Oh neyse götürdüler kataloğu sakinleştim. :D )

Bir sonraki istediğim ürün ise nail art fırçaları. İnternette hep görüyorum süper şekiller yapıyolar. Bende yapmak istiyorum. Ama fırçalarım yok.

Almamamın sebebi ise birincisi tembelim 2 gün yapar 3. gün bıkarım. İkincisi yapmayı becerebilsem bile saniyeler içinde bozabilirim :D. Zaten fırçaları da buralarda bulamıyorum :(

Daha bir şey istemicem şimdilik. Zaten içim gidiyor baktıkça şu paletlere. Offffff

 Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.





2 yorum:

  1. idelia'yı ben de istiyorum kesinlikle.. sephoradaki setleri görmemiştim gidip bir bakmam lazım.. daha uygun fiyatlı bişeyler için tılbaşı indirimlerini bekle kesin bir sürü indirim olur şimdi merak etme..ne istersen alırsın..

    YanıtlaSil
  2. Yok alamam büyük ihtimalle dogo ayakkabı alcam kendime :D

    YanıtlaSil