27 Kasım 2012 Salı

Kırılan Pudraya Ne Yapalım ?

Merhaba,

Geçen gün, çok kullanmadığım halde sahip olduğum pudram, yere düştü ve 3 parçaya falan ayrıldı. Çok üzüldüm. Napsam napsam diye düşünürken aklıma bir fikir geldi.


önce pudrayı paramparça yaptım ve başka bir kabın içine koydum. Daha sonra içine bildiğimiz musluk suyu koydum. İçinde hiç bir pütür, parçacık kalmayacak şekilde su ile pudramı karıştırdım.


Düz bir yere koydum ve aşağı yukarı bir hafta boyunca kurumaya bıraktım. (Daha doğrusu kurumaya bıraktığımı unutmuşum :D ) Ve 1 hafta sonunda pudram gayet güzel bir şekilde tekrar bütünleşti.


Fırça ile yüzüme rahatlıkla uygulayabildim. Fakat bu işlemin tek bir dezavantajı var. Pudranızı bundan sonra yanınızda taşımamanız gerek. Çünkü almış olduğumuz pudralar basınç uygulanarak o şekli aldığı için dağılma olasılığı düşüktür. Ancak bu işlemi yaparken ürüne herhangi bir basınç uygulamadığımız için ürün malesef herhangi bir darbe gördüğünde kolaylıkla dağılabilir.

Umarım bu yazım işinize yaramıştır. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

8 yorum:

  1. İçine alkol karıştırıp basın uyguladıktan sonra hiç bir dağılma olmadan kullanabilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkol ok ama basıncı nasıl uygulicam ?

      Sil
    2. Canım düz bir kavanoz altı gibi pudrayı kaplayacak objeyle bastırabilirsin araya poşet koyarak.Yüzeyi pürüzsüz olur ve kuruduktan sonra eski halinden güzel olur.Kırılan tüm ürünler için geçerli.

      Sil
    3. Uygun boyutta bişi bulursam olabilir. Fikir için teşekkür ederim.

      Sil
  2. İçine bir krem katarak, krem pudra gibi yapadabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırılan pudraya değil de kendi yaptığım pudraya dediğini uygulamıştım.

      Sil
  3. ben böyle birşey olursa tamamen kırıp toz pudra haline getiriyorum.. bu iş için evde sakladığım eski pudra kutularına koyup öyle kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toz şeklinde olduğu zaman fırçaya biraz fazla geliyor ya o yüzden sevmiyorum.

      Sil