5 Kasım 2012 Pazartesi

Küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk - 2

Merhaba,

Bu gün yine bir Rival de loop young Express Colour oje ile sizlerleyim. 22 Numaralı ibiza look isimli süper bir oje.


 Çok hoş bir renk ve inanırmısınız tek seferde bu kapatıcılığı elde ettim. Sürümü ve kıvamı gayet güzel. Kuruması normal. Hatırlarsanız daha önce 03 numaralı Blue Lagoon isimli ojesini de sizlere tanıtmıştım fakat 4 katta şişedeki rengi ancak elde edebildiğim için başka bir oje üzerinde kullanılırsa daha verimli olabileceğini söylemiştim. İşte bu ojenin üzerinde denedim ve mükemmel durduğunu düşünüyorum.

Zaten ojelerimi gören herkes hayran kaldı. :D Umarım sizde beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Kendinize iyi bakın.


Birde küçük hatırlatma:
Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder