10 Kasım 2012 Cumartesi

L'ACTION Saç Maskesi

Merhaba,
Bu gün daha önce denemiş olduğum ancak yorumunu yazmaya fırsat bulamadığım saç maskesi ile ilgili yorumlarımı sizinle paylaşmak istiyorum.


Gratise gidenler mutlaka bu saç maskesini görmüştür. Ben kendime kıvırcık saçlar için olanını aldım. Daha önce hiç saç maskesi kullanma ihtiyacı duymamıştım ama bu sıralar saçlarımın biraz bakımsız kaldığını düşünüyordum. İndirime de girmişti hemen bir tane kaptım.

Ürün tek kullanımlık bir ürün. İçinde iki adet maske bulunuyor. Durulanan ve durulanmayan.
Durulanan maskeyi temiz ıslak saça uygulayıp 5 dk bekleyip duruluyorsunuz.
Durulanmayan maskeyi ise saçınızı havlu ile kuruladıktan sonra uyguluyorsunuz.

Peki işe yaradı mı ? Kesinlikle evet. Saçıma saç kremi ve saç şekillendirici kullanmadığım halde saçlarım kuruyunca uçuşma yapmadı ve kıvırcıklarım daha da belirgin oldu. Ayda bir falan kullanmayı düşünüyorum. Hatta bir daha gittiğimde büyük boyu var mı? diye soracağım.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder