4 Kasım 2012 Pazar

Nivea Derinlemesine Temizleme Maskesi

Merhaba,

Bu hafta sonu en sonunda evde oturabildik. Bende bundan istifade ederek daha önce aldığım fakat bir türlü uygulamaya fırsat bulamadığım yüz maskesini uygulamaya karar verdim. Nivea derinlemesine temizleme maskesi - peel off-

İçinden mavi jel kıvamında bir sıvı çıktı. Sıvıyı yüzüme ince bir tabaka halinde sürdüm ve 15 Dk kurumasını bekledim.


Kuruduktan sonra maskeyi yüzümden soyarak çıkardım. Poşet gibiydi :D Ölü deri fln kalmadı yüzümde. Maskeden kalan parçaları ise su ile duruladım.


Benim yorumuma gelince. Zaten kuru bir cildim olduğu için yüzümde yağ, nem ne varsa aldı götürdü. İşim bitince kendimi nemlendiriciye boğmak zorunda kaldım. Ölü derileri atması sayesinde daha pürüzsüz bir makyaj yapabilmemi sağladı. En çok şikayetçi olduğum burnumun üzerindeki ve elmacık kemiğimin üzerindeki siyah noktacıklarıma pek iyi geldiğini söyleyemeyeceğim. Azalttı ama kaybetmedi. Birde bu burun bantlarını deneyeceğim onlar için.  Öncesinin fotoğrafını çekmeyi unuttum ama sonrasının fotoğrafı aşağıda.


Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın :D

Birde küçük hatırlatma:

Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder