30 Kasım 2012 Cuma

Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleyici.

Merhaba,

Hepimizin bildiği gibi makyaj yaptıktan sonra onu iyi şekilde temizlemek çok önemlidir. İyi temizlenmeyen makyaj, sivilcelere, kırışıklıklara ve çeşitli cilt rahatsızlıklarına yol açabilir.

Özellikle göz makyajını temizlemek ise benim için daha büyük önem taşır. İyi temizlenmediği taktirde kirpikler dökülebilir , zayıflayıp kırılabilir veya göz çevresinde kırışıklıklar oluşabilir.


Ben bu gün uzun zamandır kullandığım Niveanın göz makyajı temizleyicisini anlatacağım. Olur olmadık şeylere allerjim olduğundan dolayı zaman zaman gözlerim akar. Bu yüzden genel olarak suya dayanıklı göz makyajı yapmayı tercih ederim. E bildiğiniz gibi suya dayanıklı göz makyajı öyle kolay kolay çıkmaz. Ama bu ürün sayesinde makyajımı çok rahat bir şekilde çıkartabiliyorum.


Ürünü azcık pamuğa döküp yavaş hareketlerle temizliyorum ve makyajımdan eser kamıyor. Yumuşak bir yapısı var. Kullandıktan sonra göz çevremin nemlenmiş olduğunu hissediyorum. Kokusu kötü değil. Çok severek kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder