22 Kasım 2012 Perşembe

Pastel Ojeler

Merhaba,
Tırnaklarımı düdük kadar kestikten sonra uzayana kadar oje sürmeyecektim ve tırnaklarıma bakım yapacaktım diye planlıyordum ama arkadaş oje getirmiş sırf ben deneyeyim diye. Bende dayanamadım sürdüm.


Pastelin 14 ve 16 numaralı ojelerini getirmiş. 14 numaralı ojenin moru çok hoşuma gitti. Tamda mor giydiğim gün çok yakışsacaktı ama sadece deneme amacıyla sürdüm. Önce tırnaklarımın bir kendine gelmesi şart. Kırılma falan yok ama sararmayı da yok etmem lazım.16 Numaranın rengini pek sevmedim. Biraz soğuk geldi bana.



Gelelim ojemize 2 oje de iki katta rahat bir şekilde kapatıcılık sağladı. Fırçası normal, Sürülmesi kolay. Kıvamı çok yoğun değil. Kuruması normal. Daha ne olsun.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder