21 Kasım 2012 Çarşamba

Pastel Waterproof Volume Mascara Color

Merhaba,

Daha önce bunları istiyorum köşesinde de bahsetmiş olduğum ve çok istediğim renkli maskarayı en sonunda kendime alabildim.


Pastelin Waterproof Volume Mascara Color serisinden mor renkli olanını aldım. Çok hoşuma gitti. Kirpikleri hem dolgun gösteriyor hemde uzun. Rengi de çok canlı. Topaklanma yapmıyor ve kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Hiç gözümden çıkarmak istemedim açıkçası :D Zaten mor rengini ve mor giyinmeyi seven bir insan olduğum için sık kullanacağım ürünlerden bir tanesi oldu.




Birde mor göz kalemi çektimmi ooff tadından yenmez. :D pembesinide almayı düşünüyorum şimdi ama daha sonra şimdi önceliğimde başka ürünler var.

Evet bayanlar şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

3 yorum:

  1. Ne kadara aldın acaba:) bide kirpiğinde rengi daha belli olsun diye bir uygulama yapıyor musn ben pudra kullanıyorum. ama kirpiklerim çok koyu renkli maskaralar fazla belli olmuyor?
    bu arada bloguma beklerim aslievievi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafta hiç birşey yok sadece maskarayı sürdüm. Fiyatı da 12 tl fln dı yanlış hatırlamıyosam. Maskaranın daha fazla belli olması ve kirpiklerin dolgun görünmesi için bir tarafı beyaz diğer tarafı siyah mascaralar var onların beyaz kısmı ile kirpiklerini dolgunlaştırıp daha sonra renkli maskaranı kullanabilirsin sanırım. Hiç denemedim ama sadece tahmin. Bloğunu da inceleyeceğim.

      Sil
    2. ya ben de olmuyor işte ama bu maskarayı deneyeceğim kesin

      Sil