25 Kasım 2012 Pazar

Pinterestten Ombre Kolleksiyonu

Merhaba,

Bu hafta sonu pinterestte turlarken yine her zamanki gibi o muhteşem ombre saçları gördüm. Bu güzel saç renklerini ve daha fazlasını sizlerle paylaşmak istedim. İşte sizler için hazırladığım ufak ombre kolleksiyonu.

Sanki saçlar alev almış gibi görünmüyor mu ? Bu renk çok hoşuma gitti. Ama asıl sevdiğim hemen altında görmüş olduğunuz mor tonlarındaki ombre. Kesinlikle saçlarıma yaptırmak isteyeceğim bir renk. Yakışırmı yakışmazmı bilmiyorum ama en azından bir kere denemek isterim. Hemen altındaki mavi de çok hoşuma gitti. Denizin derinlikleri gibi hissettirdi bana.




Ombre sadece saçlarda mı güzel ? Tabiki hayır. Tırnaklarda da iki farklı ombre var. Bunlardan bir tanesini zaten ben denemiştim. (Yazıyı okumak için Tık...) Diğerini ise yakında deneyip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.



Dudaklarda hiç ombre görmüşmüydünüz bilmiyorum ama görmediyseniz aşağıda görebilirsiniz. Çok hoşuma gittimi hayır ama bi görün istedim.


Giyim sektöründe de bir çok ombre görebilirsiniz. Hatta eski kıyafetlerinizi kendiniz boyayarak ombre haline getirebilirsiniz. Gerekli malzemeyi alabilirsem bir ara inşallah bir çalışma kendim için yapacağım :)






Her şeyde ombre olur da ev dekorasyonunda olmaz mı ? Olur tabiki neden olmasın. İşte bunlar da evimizdeki ombreler...






Pinterest ombrelerim şimdilik bu kadar. Pinterestten beni takip ederseniz daha fazlasını görebilirsiniz.
Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken istersen bir de Yılbaşı Çekilişime katıl
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder