6 Kasım 2012 Salı

Smart Cream (Hand & Nail Cream)

Merhaba,

Bu gün sizlere Smart Cream (hand & nail cream)'i anlatacağım. Kendisini gratisten 5TL ye aldım. 60 ml olan ufak bir boy.

 Krem çok hoşuma gitti. Hem ellerimi nemlendiriyor hemde kütiküllerimi yumuşatıyor. Kokusu da fena sayılmaz. Kremi sürdükten birkaç dk sonra (kuru cillde sahip olmamın etkisini de işin içine katarsak) cildim hemen emdi.


Ardından oje sürmek için base coat uyguladım.Base coat uygularken hiç bir problem yaşamadım. Daha sonra ojemi de rahatlıkla sürebildim. Bittiğinde tekrar almayı düşündüğüm bir ürün oldu. Hatta büyük boyunu bile alabilirim.

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.

Birde küçük hatırlatma:
Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder