18 Kasım 2012 Pazar

Tüıyap - Kitap Fuarı

Merhaba,
Bu gün eşimle beraber Tüyap kitap fuarına gittik. Hemen hemen her sene gittiğim ancak kitap haricinde bir sürü şey aldığım bu fuarı çok seviyorum.


Bu yıl Kitap fuarı ile birlikte sanat fuarı da vardı. Hazır girmişken onuda dolaşalım dedik. Sanattan çok anlamam ama çok hoşuma giden resimler oldu. Neticede bir resmi veya heykeli beğenmek için profesyonel olmama gerek yok. Saygısızlık olacağını düşündüğümden dolayı fotoğraf çekmek istemedim.

Bir tur sanat fuarını dolaştıktan sonra kitap fuarına girdik. Yine her sene olduğu gibi binlerce kitap fuar stantlarında yerini aldı. Kitapçılar, teknolojik ürünler, motorlar, makinelerin bulunduğu bir çok yer ,özellikle eşim, için lunapark gibi olduğundan dolayı çok eğlenerek dolaştık bu fuarı.


Tabii ki ilk durağımız her zamanki gibi uykusuz, penguen ve leman standları oldu. Penguen standından bu sefer bir şey almadık. Leman standından eşimin işe götürmesi için bezgin bekir kupası aldık. Birde Laz Kapital isimli kitabı aldık. Kendim için bir adet masa saati ve ufak bir not defteri aldım. Uykusuz standından ise Eşimin işe götürmesi için bir adet masa üstü 2013 takvimi aldık. Eve bir adet duvara asmalık Fırat 2013 takvimi aldık. Sami ve Otis abinin 1. kitaplarını aldık.

Bu standları bitirdikten sonra dolaşmaya başladık. Mesleki gelişimimiz için eşim Autocat ile ilgili ben ise Dreamweaver ile ilgili  kitap aldık. Dolaşmaya devam ederken birde fransızca kartları bulan eşim dil öğrenmeye olan merakına yenik düşüp birde fransızca kelime kartı aldı. Bende japonca alcaktım ama vazgeçtim :D


Sonuç olarak aldıklarımız bunlar :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere....
Kendinize iyi bakın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder