28 Kasım 2012 Çarşamba

Watsons Lip Balm


Merhaba,

Bu gün sizlere geçen gün almış olduğum Lip Balmdan bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz kış geldi. E kış gelmişken az bişey grip olmadan olmaz. Gribin olmazsa olması da dudaklar ve burunda oluşan tahriş ve yaralar. Bu kış gripten bende nasibimi aldım ve burnumu sile sile tahriş etmeyi başardım.
Pazartesi akşamı Gratis alışverişimden sonra dudağımın özellikle üstünde oluşan tahriş canımı yakmaya başladı. Gratisten yeni çıktığım için watsonsa girdim ve görmüş olduğunuz lip balmı aldım.


Ürünün kokusu güzel. Görünüşü sert ama parmağınızı değdirdiğinizde eriyor ve dudağa yumuşak bir şekilde uygulayabiliyorsunuz.Sürdüğünüzde yağ gibi bir his bırakıp rahatsızlık vermiyor. Dudağın sağlıklı görünmesini sağlayacak hafif bir parlaklık veriyor. Ürünü 2 gündür kullanıyorum ve Grip yüzünden oluşan tahriş olmuş dudağımı eski haline getirdi. Rahatladım.


10 gr olmasına rağmen uzun süre kullanılabilecek bir ürün. Çok hoşuma gitti. Sürekli kullanmayı düşünüyorum. fiyatı 3,50 TL olması lazım. Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder